محمدرضا یزدانی خرم رقیب جدی ندارد
مهلت ۱۰ روزه ثبت نام کاندیداهای احراز پست ریاست فدراسیون کشتی در شرایطی روز یکشنبه به پایان رسید که به جز یزدانی خرم (رییس فعلی فدراسیون)، تنها دو کاندیدا به طور رسمی آمادگی خود را برای قبول این مسوولیت اعلام کردند.

«سهراب دهقان» داور درجه 2 کشتی کشورمان، نخستین فردی بود که برای حضور در انتخابات مجمع فدراسیون ثبت‌نام کرد و «مهدی محبی» قهرمان اسبق کشتی آسیا نیز به عنوان دومین مدعی احراز این پست وارد گود شد.

معرفی مدیر جدید مجموعه ورزشی آزادی
بعد از کناره‌گیری حسن ضیاء‌آذری مدیر سابق مجموعه ورزشی آزادی، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، اردشیر درویشی را برای این سمت انتخاب کرد. درویشی صبح دیروز با حضور در قسمت‌های مختلف مجموعه ورزشی آزادی با کارمندان این مجموعه دقایقی صحبت کرد تا کار خود را رسما شروع کند.

تیم ملی کشتی فرنگی سوم شد
در پایان رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه تیم منتخب ایران بدون کسب مدال طلا و با کسب ۵ مدال نقره و برنز توسط عبدالمحمد پاپی، مهدی عسگری زاده و بشیربابا جان زاده و داود عابدین زاده پس از تیم‌های ترکیه و آذربایجان در جایگاه سوم قرار گرفت.

علی‌نژاد مجددا رییس فدراسیون ووشو شد
مهدی علی‌‌نژاد، رییس و سرپرست سابق فدراسیون ووشو برای چهار سال دیگر ریاست این فدراسیون را به عهده گرفت. در مجمع انتخاباتی این فدراسیون که به ریاست حمید سجادی، معاون ورزشی سازمان تربیت بدنی برگزار شد، علی نژاد با 42 رای از 42 عضو حاضر به ریاست دوباره رسید.



ایران جزو ۲۰ کشور برجسته والیبال دنیا
یوستا ست کوویچ سرمربی تیم ملی جوانان والیبال ایران ضمن اظهار خرسندی از اینکه تیم والیبال ایران جزو 20 کشور برجسته در این عرصه است، گفت: مشکل ما تنها از لحاظ تدارکاتی است.
وی افزود: تیم نوجوانان والیبال ایران همسطح بازیکنان اروپایی است و این نشان می‌دهد که ایران از همه لحاظ چه از لحاظ مربیگری و چه از لحاظ بازیکنان در جایگاه خوبی قرار گرفته است.