برگزاری مسابقات جهانی کونگ‌فو در ایران
علی منتظری رییس فدراسیون کونگ‌فو گفت: مسابقات کونگ‌فو با شرکت بیش از ۳۰ کشور جهان در استان البرز برگزار می‌شود.

وی گفت: در مسابقات جهانی سال آینده تاریخ و تمدن رزم ایرانی در قالب یک جشنواره بومی و حرکات محلی آمیخته با رزم برای جهانیان به نمایش گذاشته خواهد شد. در سال آینده علاوه بر برگزاری مسابقات جهانی کونگ فو در ایران، جشنواره‌‌ها و مسابقات بین‌المللی بسیاری توسط کشورمان در بیش از 50 کشور عضو سازمان جهانی توآ در راستای گسترش این رشته ایرانی در جهان برگزار خواهد شد.

مهرام فینال را از دست داد
تیم بسکتبال مهرام که در بازی اول مرحله نیمه‌نهایی جام باشگا‌ه‌های غرب آسیا شکست خورده بود، با باخت در بازی دوم از دور مسابقات حذف شد. مهرام که سابقه قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا دارد، در حالی از فینال جام باشگاه‌های غرب آسیا بازماند که دو شکست مقابل الریاضی لبنان داشت. مهرام که در بازی اول در ورزشگاه آزادی 94 بر 90 در بازی با نماینده لبنان شکست خورده بود، در بازی دوم هم 83 بر73 نتیجه را از دست داد.

برنامه هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال
هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال عصر روز پنج‌شنبه با دیدار حساس بین دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و توزین الکتریک کاشان آغاز می‌شود. برنامه کامل دیدارهای هفته بیستم به این شرح است: ذوب‌آهن - توزین الکتریک * پتروشیمی - دانشگاه آزاد * راه و ترابری- هیات بسکتبال شهرکرد* بانک سامان - شهرداری گرگان* شرکت ملی حفاری - ب. آ شیراز*

دختران اسلحه فلوره ایران بدون مدال ماندند
دختران شمشیرباز جوان اسلحه فلوره کشورمان بدون کسب مدال به کار خود در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا پایان دادند. در چارچوب روز نخست مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در رده سنی جوانان، دیروز دیدارهای اسلحه فلوره دختران برگزار شد که طی آن هر چهار نماینده کشورمان از کسب مدال بازماندند.