یک دستگاه چند منظوره از سری فتو اسمارت اچ پی

بازار دیجیتال- مدل CC۳۳۵A به عنوان دستگاه چند منظوره از سری فتو اسمارت اچ پی در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس علام شرکت ایران اچ پی، یکی از عرضه‌کنندگان محصولات برند HP در بازار داخلی، CC۳۳۵A یک دستگاه چند منظوره با قابلیت‌هایی چون تهیه پرینت رنگی، کپی رنگی، اسکن رنگی، فکس، پرینت بر روی CD/DVD است.

این دستگاه که به نمایشگر رنگی گرافیکی ۴/۲ اینچی مجهز است قابلیت چاپ بدون حاشیه، چاپ مستقیم عکس، فناوری طبیعی‌سازی عکس و... را دارد.

سرعت چاپ این دستگاه برای اسناد سیاه و سفید هم ۳۳ صفحه در دقیقه و برای اسناد رنگی ۳۲ صفحه در دقیقه است.

وضوح چاپ این دستگاه هم برای اسناد سیاه و سفید ۶۰۰ در ۶۰۰ نقطه در اینچ و برای اسناد رنگی ۹۶۰۰ در ۲۴۰۰ نقطه در اینچ است.

دقت سخت افزاری اسکنر این دستگاه هم ۴۸۰۰ در ۴۸۰۰ نقطه در اینچ و دقت نرم‌افزاری آن تا۱۹۲۰۰ نقطه در اینچ است.

دقت نوری اسکنر این دستگاه هم ۴۸۰۰ نقطه در اینچ است.

همچنین عمق رنگ اسکنر این دستگاه در مقیاس خاکستری ۲۵۶ بیت و عمق رنگ ۴۸ بیت است.

در مورد دستگاه کپی CC۳۳۵A هم باید بگوییم که سرعت کپی این دستگاه برای اسناد سیاه و سفید ۳۳ برگ در دقیقه و برای اسناد رنگی ۳۲ برگ در دقیقه است.حداکثر تعداد کپی این دستگاه هم ۵۰ برگ است. این دستگاه قابلیت بزرگنمایی و کوچک نمایی ۲۵ تا ۴۰۰ درصد را داشته و به کارت شبکه استاندارد، شبکه بی‌سیم، یک درگاهusb۲، Eternet،PictBridge،Wireless،Bluetooth و... مجهز است. سرعت ارسال فکس این دستگاه هم سه ثانیه برای هر برگ است.

دستگاه مذکور با سیستم‌های عامل Windows Vista®; Windows®XP سازگار است و همچنین با کارتریج‌های ۱۷۸ Black و۱۷۸ Cyan و ۱۷۸ Magenta و ۱۷۸ Yellow و ۱۷۸ Photo همخوانی دارد.

CC۳۳۵A با قیمت ۳۹۵ هزار تومان و با ضمانت شرکت سرزمین سبز به بازار داخلی عرضه شده است.