عضو اتاق بازرگانی ایران بر نقش موثر رسانه ها در بخش صنعت و بازرگانی تاکید و خود را از فعالان رسانه ای در گذشته عنوان کرد و گفت: تلاش می شود این اتاق تعامل مناسبی با رسانه ها داشته باشد و زمینه رونق صنعت و بازرگانی البرز فراهم شود. حضور کاندیداهای مختلف انتخابات اتاق استان البرز در جلسه هماهنگی این اتاق چشمگیر بود. در این جلسه پورحیدری رییس سازمان بازرگانی ، بدری مدیر کل اقتصادی استانداری، فرشباف رییس هیات اجرایی و چهره های مطرح اقتصادی همچون نیک بین رییس شهرک صنعتی اشتهارد، طوسی، بهرامی و... نیز حضور پیدا کرده بودند.

ابراهیم جمیلی از اعضای اتاق بازرگانی ایران در این جلسه اظهار داشت: راه اندازی اتاق بازرگانی از ضرورتهای بخش تولید و بازرگانی البرز در طول سالیان دراز به شمار می رفته است که ارتقاء ساختار اداری منطقه به استان زمینه تشکیل این اتاق را در مرکز البرز و شهر کرج فراهم کرد.

وی افزود: پژوهش و برنامه ریزی، توسعه منابع انسانی و جذب سرمایه گذاری، ایجاد تشکلهای صنفی بازرگانی صنایع و معادن، توجه به بازرگانی خارجی و داخلی، مشارکت در نمایشگاه ها و ارائه توانمندیها از جمله کارکردهای اتاق بازرگانی استان در آینده خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بررسی مشکلات واحدهای صنعتی بازرگانی و معادن در بخش ارائه تسهیلات، شکل گیری تشکلهای صنفی، ایجاد بانک اطلاعاتی، ایجاد مراکز مشاوره و مالیاتی حقوقی و تامین اجتماعی و تاسیس مرکز مشاوره فعالیتهای اتاق بازرگانی را شامل می شود.

وی ادامه داد: اولین دوره انتخابات اتاق بازرگانی دوره بسیار سختی برای اتاق بازرگانی البرز خواهد بود که امید می رود با حضور پرشور صنعتگران این اتاق بتواند در شکوفایی صنعت و بازرگانی البرز موثر واقع شود. عضو هیئت موسس اتاق بازرگانی کرج حضور تمامی گروه های صنعتی و تولیدی در قالب ائتلافهای گوناگون را موجب رونق بخشی به این انتخابات، حضور حداکثری اعضا و نیز تشکیل اتاقی با حضور نخبگان این عرصه برشمرد.

همچنین وی بیان کرد: در طول مدت زمان دو هفته و با تلاشهای شبانه روزی اتاق بازرگانی البرز در محل کانونی جانمایی شده و تجهیز شد.

جمیلی ادامه داد: ۹۳ نفر حقیقی و حقوقی در این اتاق ثبت نام کرده‌اند و از این عده نیز تعدادی کاندیدای شرکت در انتخابات هستند.