مدیر عامل بانک دی گفت: بانک دی با بیش از ۱۳۰ هزار سهامدار شاهد و ایثارگر ، بزرگترین بانک از لحاظ تعداد سهامدار در ایران اسلامی است. «جعفر جمالی» افزود: از ۱۸دی ماه سال جاری تاکنون ۶۰۰هزار نفر نیز در این بانک نام نویسی کرده اند. وی اظهار داشت: سرمایه بانک دی هم اکنون پنج هزار میلیارد ریال است که تصور می شود با اضافه شدن این تعداد سهامدار به بانک، سرمایه جدید به چندین برابر برسد. گفتنی است بنیاد شهید و امور ایثارگران اولین حامی و بیشترین سهامدار را در این بانک با ۵/۵۶درصد از کل سهام دارا است. وی در ادامه با اشاره به وضعیت خدمات دهی بانک دی گفت: این بانک تمامی خدمات قانونی سیستم بانکی کشور را ارایه می دهد ، زیرا در دوره ای متولد شده است که بانکداری الکترونیکی توسعه یافته و ساختار آن اجازه انطباق با این وضعیت را دارد. جمالی افزود: با جذب تعریف استراتژی مدرن در حوزه بانکداری الکترونیکی تلاش خواهیم کرد محصولات و خدمات نوین مبتنی بر فراوری های نوین به بازار عرضه شود تا شرایط انجام عملیات بانکی و ارایه خدمات به مشتریان تسهیل و تسریع شود. وی اظهار داشت: یکی از استراتژی های بانک دی ، انتخاب آن از سوی مشتریان به عنوان یک بانک خصوصی از لحاظ کیفیت ارایه خدمات است. این مسوول گفت: ما اعتقاد داریم که خدمات بانکی و عملیات بانکی این بانک برای همه مشتریان باید با کیفیت باشد.

مدیرعامل بانک دی افزود: بانک دی با سیاستی که درمورد تسهیلات دارد خواهد کوشید بهای تمام شده تجهیز منابع را کاهش دهد و در نتیجه نرخ سود تسهیلات را کاهش دهد و از طرف دیگر این بانک بعنوان بانک ارزش آفرین در پی آن است که در جهت تحقق اهداف بانکداری اسلامی مبتنی بر نرخ متعالی اسلامی با توجه بر تجربه جهانی بانکداری اسلامی و اقتضائات بانکداری عمل کند.

جمالی خاطرنشان کرد: این بانک به جامعه هدف ( بنیاد شهید و ایثارگران ) همچون دیگر مشتریان خدمات ارایه می دهد و گردش نقدینگی بنیاد به صرف اینکه سهامداران بانک از گروههای هدف بنیاد هستند در بانک دی انجام شود.

وی اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد خدمات و عملیات بانکی بنیاد شهید در سراسر کشور بدلیل شرایط آسان ، سرعت و کیفیت عملکرد در بانک دی انجام شود.

جمالی در ادامه اظهار داشت: البرز یکی از استانهای پرپتانسیل است که با وجود شرکتهای بزرگ ، جمعیت بالا ، رونق اقتصادی و گردش ثروت بالایی که دارد بانک دی را ملزم به حضور در این بازار و کسب سهم مناسب می کند.