ناگفته های بلدالملک «قهوه تلخ» از نقشش

بازیگر نقش «بلدالملک» در سریال «قهوه تلخ» گفت: در شبکه نمایش خانگی فشار آنتن وجود ندارد، اما از آنجا که هر هفته سه قسمت از «قهوه تلخ» توزیع می‌شود، فشار عرضه این سریال همانند فشار پخش از تلویزیون و رساندن به آنتن است. عارف لرستانی عنوان کرد: درباره پخش به موقع سریال در شبکه نمایش خانگی نمی‌توان بی‌خیال بود و گفت که اگر به این هفته نرسیدیم، هفته آینده پخش می‌کنیم؛ در این صورت بیننده را از دست می‌دهیم. وی افزود: ما کماکان استرس‌های رسیدن به پخش را داریم، اما خوبی شبکه نمایش خانگی نسبت به تلویزیون این است که مردم آن فیلم یا سریال را در خانه دارند و هر وقت که بخواهند می‌بینند یا چندین بار آن را می‌بینند. لرستانی در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه «آیا در روند قصه، با توجه به بازخورد‌هایی که وجود داشت، در ایفای نقش بلدالملک تغییراتی ایجاد شد؟» اظهار کرد: برای اینکه داد و بیداد‌ها بیننده را خسته نکند، نویسندگان بعضی سکانس‌ها را ملایم‌تر نوشته‌اند و این‌طور نیست که مدام بازیگران داد و فریاد کنند.

وی ادامه داد: اگر این‌طور باشد، هم گوش بیننده را آزار می‌دهد و هم روند داستان یکنواخت می‌شود که این قشنگ نیست. بازیگر نقش «بلد‌الملک» درباره بداهه‌گویی در سریال به ایسنا، گفت که با هماهنگی کارگردان و نویسندگان بداهه‌گویی داشته است.

عارف لرستانی همچنین در پاسخ به پرسشی دیگر، مبنی بر اینکه «عبارت پدرسوخته» را خودش به کار برده یا نویسندگان در متن نوشته‌اند؟ گفت: دقیقا یادم نمی‌آید که نویسندگان این عبارت را به متن اضافه کردند یا تکیه کلام خودم بوده است، اما تا آنجا که می‌دانم فکر می‌کنم نویسندگان این تکیه کلام را ننوشته‌اند.