دکترمحمد علی سرلک عضو هیات مدیره بیمه معلم درارزیابی از عملکرد بیمه معلم گفت: عملکرد شرکت‌ها را باید از روی گزارش‌های مالی آنان ارزیابی کرد، با نگاهی اجمالی به کارنامه بیمه معلم و صورت های مالی همه ساله آن می‌توان به عملکرد مطلوب این شرکت پی برد. وی افزود:بیمه معلم طی سال های اخیر رشد درآمد بسیار خوبی داشت و توانست با استفاده بهینه از تمامی ظرفیت های خود و استفاده از فرصت های برون سپاری ،حرکت خوبی به سمت افق های تعیین شده، کارنامه قابل قبولی به جامعه و ذی نفعان خود ارایه دهد.

سرلک دررابطه با آینده بیمه معلم گفت: من افق روشنی را برای بیمه معلم پیش بینی می‌کنم ، از آنجا که بیمه معلم سناریوهای جایگزین متعددی را برای عملیات آتی خود طراحی کرده بدون تردید حرکت روبه جلو خود را ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه، چنانچه بیمه معلم درمسیرخود با چالش احتمالی روبه رو شود تلاش خواهد کرد تا با استفاده از مسیرهای جایگزین دیگراهداف خود را محقق سازد.

این عضو هیات مدیره بیمه معلم گفت: ضمن آنکه شرکت بیمه معلم با ورود به بازارسرمایه و قرار گرفتن در معرض عرضه و تقاضای مشتریان و شرایط رقابتی بازار، تلاش بیشتری خواهد کرد تا با اجرای همزمان استراتژی توسعه بازار و استراتژی توسعه خدمات سطح کیفی و کمی عملکرد خود را افزایش دهد.

دکترسرلک به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس بیمه معلم گفت: "مشتری گرائی و تامین هرچه بیشتر رضایت بیمه گذاران"، سرلوحه کاربیمه معلم قرارگرفته است و همه ما باید برای تحقق آن تلاش کنیم تا ضمن جلب اعتماد رو به تزاید مشتریان بتوانیم ارایه‌کننده خدمات کیفی به موقع وبا قیمت مناسب باشیم.

وی ادامه داد: موفقیت شرکت بیمه معلم تا کنون مرهون تلاش های یکایک اعضای خانواده بزرگ بیمه معلم اعم از کارکنان و مدیران صفی و ستادی بوده است، به مدد این سرمایه بزرگ انسانی است که شرکت اهداف بزرگی را برای آینده ترسیم کرده و برای تحقق اهداف متعالی گام های محکم خود را برمی‌دارد.