در هفته پایانی نیم فصل رقابت های لیگ برتر بسکتبال ایران تیم بدون باخت مهرام تهران که میزبان ذوب آهن اصفهان دیگر تیم مدعی بود، در دیداری جذاب و دیدنی با نتیجه نزدیک 78-74 مغلوب حریفش شد تا اولین باخت خود را تجربه کند.

محبی سرمربی تیم ملی کشتی عراق می‌شود
محمد حسن محبی مربی کشتی آزاد کرمانشاه و سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد احتمال دارد به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی عراق فعالیت خود را آغاز کند. او گفت مایل به همکاری با مسوولان کشتی کشور عراق هستم، آنان نیز در این زمینه کاملا موافقت خود را اعلام کرده‌اند، اما هنوز تصمیم قطعی خود را در این خصوص اتخاذ نکرده‌ام.

روسای فدراسیون‌ها انتصابی هستند؛ نه انتخابی
داوود حومنیان نامزد ریاست فدراسیون دوومیدانی با اشاره به معرفی آشتیانی به عنوان سرپرست دوومیدانی گفت: معرفی آشتیانی به عنوان سرپرست فدراسیون به معنای عدم برگزاری انتخابات به معنای واقعی و پیگیری سیاست انتصاب است. متاسفانه از زمان ریاست سابق سازمان باب شد که روسا به شکل انتصابی انتخاب شوند و انتخابات وجود خارجی نداشته باشد. همین اتفاق باز هم در حال تکرار شدن است که بر خلاف قانون است.

تیم آمریکا با هفت کشتی‌گیر به ایران می‌آید
رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در جزیره کیش برگزار خواهد شد که تیم آمریکا با هفت کشتی‌گیر از جمله ترنت پالسون، شان بانچ و ترول دلاگنف در این رقابت‌ها شرکت می‌کند. این کشتی‌گیران بعد از این رقابت‌ها از ایران به بلاروس می‌روند تا در جام مدوید شرکت کنند.