گروه بازار پول- جهرمی، رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صادرات که در سمینار سراسری مدیران شبکه این بانک که به منظور بررسی عملکرد، تبیین سیاست‌های سال‌جاری و تشریح برنامه‌های سال آینده برگزار گردید، گفت: در سال‌جاری که از سوی مقام معظم رهبری سال همت مضاعف و کار مضاعف نام گرفته با همت و تلاش کارکنان، خدمات بانک صادرات ایران با ارائه ده محصول جدید رشد قابل ملاحظه‌ای به دست آورده که تمامی این اقدامات به منظور جلب رضایت مشتریان بوده است. به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات، جهرمی با اشاره به اجرای هدفمندی یارانه‌ها درآذرماه گذشته خاطرنشان کرد: بعد از سال‌ها انتظار و به‌رغم وجود مشکلات زیاد هدفمندی یارانه‌ها عملیاتی شد و بانک صادرات ایران به عنوان دومین بانک از لحاظ در اختیار داشتن تعداد حساب و گستردگی، در خلال پرداخت نقدی یارانه‌ها توانست با ثبت رکورد۲۱ میلیون تراکنش نقش مهمی را ایفا نماید.

جهرمی در رابطه با عملکرد ۱۰ ماهه گذشته یادآور شد: در طول سال‌جاری کارهای بزرگی در خصوص EPS صورت پذیرفته؛ به گونه‌ای که باید اعلام کنیم بانک صادرات به یقین در پایان سال به EPS کل پیش‌بینی شده دست خواهد یافت.

وی افزود: حرکت‌های خوبی در سال جاری صورت گرفته که با توجه به پتانسیل این بانک و توانمندی نیروی انسانی آن، انتظار می‌رود سرعت پیشرفت و جلب رضایت مشتریان در بانک صادرات ایران شتاب بیشتری به‌خود بگیرد.