دو تلویزیون جدید مجهز به تکنولوژی سینمای واقعی

بازار دیجیتال- شرکت BenQ به تازگی از راه‌اندازی خط تولید تلویزیون‌های LCD با اندازه ۴۲ و ۴۶ اینچ خودش خبر داده است. این تلویزیون‌های جدید قابلیت نمایش تصاویر با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل یا full HD را داشته و امکان نمایش تصاویر در حالت سینمای واقعی ۴P را هم به کاربران خود می‌دهند. این محصولا جدید دارای امکانات دیگری مانند کاهش صداهای زاید محیطی و کنتراست بالا را دارند. مدل V۴۶-۵۰۰۰ تصاویر را با کنتراست ۱ به ۶۰۰۰ و مدل

V۴۲-۵۰۰۰ تصاویر را با کنتراست ۱ به ۵۰۰۰ برای کاربرانشان به نمایش می‌گذارند. در حقیقت این شرکت سعی دارد با عرضه این دو تلویزیون تجربه جدیدی از تماشای تصاویر سینمایی را برای کاربرانش به همراه بیاورد. کنتراست بالای این تلویزیون‌ها باعث ایجاد تطبیق کامل با تمام صحنه‌ها، نشان دادن عمیق‌تر رنگ‌ها و ارائه تمامی جزییات برای نمایش عناصر غیرقابل مشاهده و پوشیده شده در تاریک‌ترین صحنه‌های فیلم‌ها و بازی‌ها شده است.

تلویزیون‌های جدید BenQ مجهز به تکنولوژی دید Senseye هستند. این تکنولوژی با تقلید از چشم انسان باعث افزایش رنگ، وضوح و کنتراست تصاویر می‌شود و با بهینه‌سازی تصاویر در صحنه‌هایی با سرعت بالا باعث نمایش کامل‌تر و با جزئیات بیشتر تصاویر می‌شود. حالت P۲۴ سینمای واقعی و تکنولوژی چشم مصنوعی Senseye این شرکت در دو مدل V۴۲-۵۰۰۰ و V۴۶-۵۰۰۰، تجربه نمایش تصایر واقعی سینمایی را برای مصرف‌کنندگانش به همراه می‌آورد.

با ذخیره‌سازی انواع موسیقی، فیلم‌ها و عکس‌ها بر روی حافظه‌های سلام USB، این دو مدل تلویزیون بنکیو، امکان پخش دلخواه موسیقی و فیلم و همچنین به اشتراک گذاشتن عکس‌ها با دیگر دستگاه‌ها را از طریق پشتیبانی USB Multimedia، فراهم می‌سازد. به علاوه با سه خروجی HDMI می‌توان به راحتی از کنسول بازی، دی وی دی پلیر و دیگر وسایل به دلخواه استفاده کرد.

این تلویزیون‌ها همچنین دارای بلندگوهایی با طراحی مخفی در زیر صفحه تلویزیون هستند تا با حفظ سادگی ظاهری زیبا به نمایش در آید.