جایزه تمشک طلایی سال به «آخرین بادافزار» رسید

فیلم سینمایی «آخرین بادافزار» ساخته ام نایت شیامالان به عنوان بدترین فیلم سال شناخته شد. ورایتی اعلام کرد در جریان سی و یکمین دوره جوایز تمشک طلایی که شنبه شب در لس آنجلس برگزار شد فیلم «آخرین بادافزار» برنده پنج جایزه شد. فیلم جدید شیامالان علاوه بر تمشک طلایی بدترین فیلم، چهار عنوان بدترین فیلم سه بعدی، بدترین کارگردانی، بدترین فیلمنامه و بدترین بازیگر نقش مکمل مرد (جکسن رتبون) را نیز به دست آورد. فیلم «جنسیت و شهر ۲» دیگر فیلم ناموفق سال بود. این فیلم هم چهار عنوان تمشک طلایی را به دست آورد. بدترین بازیگر نقش اول زن (سارا جسیکا پارکر)، بدترین گروه بازیگران، بدترین زوج سینمایی و بدترین دنباله یک فیلم سهم این فیلم بود.

اشتن کاچر برای بازی در دو فیلم «قاتلان» و «روز ولنتاین» عنوان بدترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. در حالی که جسیکا آلبا برای بازی در چهار فیلم «روز ولنتاین»، «ساطور»، «فوکرهای کوچک» و «قاتلی درون من» به عنوان بدترین بازیگر نقش مکمل زن شناخته شد.

برخلاف سال گذشته که ساندرا بولاک برای بازی در فیلم «همه چیز درباره استیو» بدترین بازیگر نقش اول زن شد و در مراسم حضور یافت، امسال هیچ یک از نامزدها و برندگان جایزه تمشک طلایی در مراسم حاضر نشدند.

مراسم اهدای تمشک طلایی هر سال یک روز قبل از مراسم رسمی اسکار برگزار می شود.مراسم اسکار دیشب در لس آنجلس برگزار شد و گزارش کامل این مراسم را فردا در همین صفحه می‌خوانید.