استعفای یاوری و خاکپور

محمود یاوری بعد از ۷۷ روز حضوردر تیم پاس، از مربیگری این تیم انصراف داد. یاوری که این فصل لیگ برتر فوتبال را با سرمربیگری تیم صبا قم آغاز کرده بود، بعد از کنار گذاشته‌ شدن اصغر مدیر روستا، جانشین او در پاس شد، اما... هنوز لیگ به پایان نرسیده، یاوری از مربیگری این تیم هم استعفا داد. همچنین محمد خاکپور سرمربی تیم استیل‌آذین پس از شکست سه بر صفر تیمش در دیدار برابر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از سمت خود کنار کشید. او که در پایان دیدار تیمش مقابل تراکتور‌سازی تصمیم به استعفا گرفت، بلافاصله تصمیم خود را به گوش سرپرست استیل‌آ‌ذین رساند.

دومین شکست فوتسال ایران برابر برزیل

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار تدارکاتی نیز برابر قهرمان جهان شکست خورد. دیدار دوم دوستانه فوتسال ایران و برزیل عصرشنبه برگزار شد و با برتری ۳ بر ۲ برزیل پایان یافت. سیلوا (‌۲گل) و گومز برای برزیل گلزنی کردند و اصغر حسن‌زاده و افشین کاظمی‌گل‌های ایران را به ثمر رساندند. برزیل برای دومین بار متوالی توانست ایران را شکست دهد.

اصرار برای مربیگری در ایران

در حالی که چند هفته پیش کارلوس کرش مسوولان فدراسیون فوتبال ایران را سر کار گذاشت و سر از آنگولا و عربستان در آورد حالا شنیده می‌شود او از این کار خود پشیمان شده و اعلام کرده حاضر است به ایران بیاید و در تیم ملی مربیگری کند. گفته می‌شود رقم جدید قراردادی که قرار است میان فدراسیون فوتبال و کرش به امضا برسد ۵/۱ میلیون دلار برای هر سال و ۵/۴ میلیون دلار برای

۳ سال است، البته این رقم جدا از مبلغی است که قرار شده به دستیارهای کرش پرداخت شود.

توقف رئال، برد بارسا

توقف بدون گل رئال مادرید در خانه دپورتیوو لاکرونیا باعث شد تا جایگاه بارسلونا در صدر جدول لالیگا به لطف هفت امتیاز بیشتر مستحکم‌تر شود. رئال در حالی پا به میدان مسابقه گذاشت که پس از پیروزی سه بر صفر بارسا مقابل مایورکا آن هم موقعی که بسیاری از بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نداشت، تحت فشار مضاعف قرار گرفته بود.لیونل مسی، داوید ویا و پدرو رودریگز سه گل برای مدافع قهرمانی لالیگا به ثمر رساندند تا فاصله اش را با رئال بیشتر کند.