آخرین قرارداد دل پیرو با یووه
الساندرو دل پیرو، اسطوره باشگاه یوونتوس در صحبت‌هایی اعلام کرده که می‌خواهد فوتبالش را در بینکونری به پایان ببرد.

قرارداد این ستاره 36 ساله در ژوئن پیش رو به اتمام خواهد رسید. وی گفت من به رییس باشگاه گفتم که انگیزه من برای امضای قرارداد جدید، بحث اقتصادی نیست و انگیزه برای پیروزی و موفقیت مجدد است. می‌خواهم عشقم به باشگاه و هواداران را نشان بدهم. می‌خواهم آخرین قرارداد کارنامه ورزشی‌ام را با یوونتوس امضا کنم.

برخی فدراسیون‌ها به انجمن تبدیل می‌شوند
حمید سجادی رییس امور مجامع سازمان تربیت بدنی گفت: سازمان تربیت بدنی در راستای مصوبات شورای برنامه‌ریزی درصدد تغییراتی در ماهیت برخی فدراسیون‌های ورزشی است و رشته‌هایی که به لحاظ مدال آوری و قهرمانی شرایط لازم را نداشته باشند به سطح انجمن تغییر ماهیت خواهند داد. وی اضافه کرد: البته رشته‌هایی هم وجود دارند که با توجه به مدال آور بودن آنها احتمال تبدیل شدن آنها به فدراسیون وجود دارد که می‌توان از موی تای و ورز‌ش‌های دریایی یا آبی در این زمینه نام برد.

کمیته داوران از قلعه‌نویی شکایت کرد
حسین عسگری سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال از شکایت کمیته داوران از امیر قلعه نویی خبر داد.وی گفت: متاسفانه پس از بازی استقلال و سپاهان در اصفهان، امیر قلعه‌نویی براساس آنچه که در خبرگزاری‌ها آمده خطاب به داور بازی گفته است «شرافتت کجا است ؟» که ما در نامه ای به کمیته انضباطی که مرجع رسیدگی به این قبیل موارد است از سرمربی سپاهان شکایت کرده‌ایم؛ ضمن اینکه گزارش ناظر بازی و داور بازی هم قرار است درباره این بازی ارائه شود.

امضای قرارداد با ولاسکو
سعید درخشنده، دبیر فدراسیون والیبال از امضای فرم قرارداد همکاری با خولیو ولاسکو برای حضور در راس تیم ملی و ارسال آن برای وی خبر داد و گفت: منتظر هستیم تا این قرارداد با امضای این مربی آرژانتینی ‎الاصل کامل شود. فدراسیون والیبال بنا به ملاک‎های همکاری با گزینه‎های خارجی و بر اساس مذاکراتی که با گزینه‎های ایتالیایی مورد نظر برای مربیگری داشت، «ولاسکو» را به عنوان اولویت اول همکاری انتخاب کرده است.