روزانه
بیشترین درصد افزایش
فروسیلیس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که نیروترانس در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «بنیرو» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۷۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۱۷۰ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
سیمان صوفیان صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. ایران خودرو دیزل در رده سوم این گروه ایستاد. «خاور» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۶۰۰میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. چادرملو دراین دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه ۶هزار میلیارد ریال به‌دست آورد.سود هر سهم این شرکت معادل ۷۰۹ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مخابرات به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده هشتم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۸۹۳ میلیارد و۳۷۵ میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را ۹۵۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری غدیر در این گروه دهم شد. سرمایه «وغدیر» معادل ۶هزار و ۷۵میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۸۳۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فارسیت اهواز به دست آورد. سرمایه‌گذاری پتروشیمی در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «وپترو» برابریک هزار و۸۲۰ میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان دورود جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «سدور» با سرمایه‌ای برابر۸۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۹ رقم یک هزار و ۶۳۴ ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
پتروشیمی شیراز جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. مارگارین دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غمارگ» مبلغ 303ریال و سرمایه آن معادل360 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته سیمان صوفیان به دست آورد. فنرسازی زر در جایگاه دهم ایستاد. «خزر» سود هر سهم خود را با سرمایه 80 میلیارد ریال، 287 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام سرمایه گذاری سپه پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. پست بانک ایران در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه 561 میلیارد و 143 میلیون ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 392ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته زامیاد به خود اختصاص داد. بانک سینا در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «وسینا» با سرمایه 3 هزارمیلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ350ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه هفتم شد. سرمایه «خبهمن» برابر 3 هزار و 520 میلیارد ‌ ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 700 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فارسیت اهواز به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر 100میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ103ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه 100 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم470ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه گذاری سپه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که مهرکام در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «خمهر» سود هر سهم خود را مبلغ۳۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۵۲ میلیارد ‌‌ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
سیمان صوفیان صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. بین المللی پارس در رده نهم این گروه ایستاد. «شپارس» با سرمایه‌ای معادل ۴۰ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام گروه بهمن پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. زامیاد در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه یک هزار و ۲۰۰میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۷۰۷ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد. صدرا در رده دهم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه گذاری سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه دهم شد. سرمایه «رمپنا» معادل۷ هزارو ۹۵۰ میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته فارسیت اهواز به دست آورد. قند قزوین با سرمایه‌ای برابر ۴۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۲۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شاهد جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ثشاهد» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۶ ‌‌میلیارد و ۶۳۲ میلیون ‌‌ریال، سودهر سهم خود را رقم ۹۸۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس