مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استان البرز خطاب به فعالان عرصه اقتصادی استان البرز گفت: تشکیل ائتلاف در میان فعالان اقتصادی استان به رونق انتخابات اتاق بازرگانی می افزاید و بهتر است اعضای حاضر در این جلسه برای برگزاری باشکوه و پرشور انتخابات اتاق بازرگانی دست به تشکیل ائتلاف بزنند. علی بدری در جلسه اعضای هیئت موسس اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه باید از سرمایه های اقتصادی البرز حفاظت کرد و برگزاری انتخابات و تشکیل اتاق بازرگانی البرز به تحقق این موضوع کمک می کند، اظهار داشت: استان البرز از قابلیتهای اقتصادی بسیار زیادی برخوردار است که تشکیل اتاق بازرگانی به رشد قابلیتهای فوق خواهد انجامید.

وی افزود: حضور چندین شهرک صنعتی، صنایع بزرگ بازرگانی و ... از مدتها پیش ضرورت راه اندازی اتاق بازرگانی را ایجاد کرده بود و این مهم بلافاصله با استان شدن البرز پیگیری شد. وی با بیان اینکه راه اندازی اتاق بازرگانی در مرکز استان نیازمند فعالیت حداقل ۵۰ نفر دارای کارت بازرگانی است گفت: بسترهای تشکیل این اتاق در استان تا حدودی فراهم بود.

بدری یادآور شد: استاندار البرز نیز بارها در جلسات مختلف در استانداری در راستای رسیدگی به این خواسته صنعتگران از مسئولان مربوطه خواستند زمینه ایجاد اتاق بازرگانی در استان فراهم شود. وی تاکید کرد: اتاق بازرگانی با برنامه تیمی و گروهی موفق خواهد بود و برنامه های فردی چندان جوابگوی بخش صنعت نیست.

بدری همچنین بر حفظ سرمایه های صنعت بازرگانی و معدن استان در همین منطقه تاکید کرد و گفت: باید زمینه سرمایه گذاری افراد در استان بیش از پیش فراهم شود. مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استان البرز همچنین از افراد شرکت کننده در انتخابات اتاق بازرگانی و اعضای ائتلافهای گوناگون نیز خواست به طور مستقل در این انتخابات شرکت کنند و هیچ گروهی خود را وابسته به نهادهای دولتی نداند.