شهردار منطقه پنج کرج : ساخت وسازهای غیر مجاز تخریب می شوند

شهردار منطقه پنج کرج گفت : برخورد قاطع با عوامل ساخت وساز های غیرمجاز در دستور کار شهرداری قرارگرفته است . حسین صدرایی افزود: از این پس فرصت از سود جویانی که با احداث بناهای فاقد مجوز قانونی سلامت و امنیت شهر و شهر وندان را به مخاطره می اندازند ، سلب خواهد شد. وی بیان داشت : تخریب بناهای غیرمجاز در برنامه کاری شهرداری منطقه پنج قرار گرفته و بدون هیچ گونه چشم پوشی برای این گونه بناها اعمال قانون خواهد شد. شهردار منطقه پنج کرج گفت : به منظور پیشگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز، شهرداری کرج تسهیلات تشویقی برای شهروندان در نظر گرفته است .

وی بیان داشت : شهروندان می توانند با استفاده از تشویق های لحاظ شده در شهرداری برای ساخت وسازهای قانونی اقدام کنند. صدرایی با بیان اینکه امسال چند بنای غیر مجاز در منطقه پنج با حکم قضایی تخریب شد ، گفت : افراد سودجو با ساخت این گونه بناها مشکلات زیادی برای مردم و شهرداری به وجود می آورند . شهردار منطقه ۵ با اشاره به هماهنگی و تاکید شهرداری و همه دستگاه های قضایی و انتظامی شهر برای برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز ، تلاش افراد سودجو برای ممانعت از اجرای احکام تخریب با شیوه های مختلف را بیهوده و موجب بر خور دهای قضایی بیشتر با این افراد دانست‌. وی اضافه کرد :شهرداری ضمن احترام به همه شهروندان ، در برخوردبا قانون شکنان قاطع خواهد بود و اجازه نخواهد داد که فرصت طلبان حقوق شهروندان قانونمدار را تضییع کنند.

‌صدرایی گفت : منطقه ۵ شهرداری با دارا بودن بافت های فرسوده ، همواره مورد توجه سود جویان برای تطمیع شهروندان به منظور ساخت بناههای فاقد مجوز و پروانه ساخت بوده است . ‌وی یادآور شد: با اقدامات پیشگیرانه در ماههای اخیر ساخت‌وسازهای غیر مجاز دراین منطقه کاهش چشمگیری داشته است.