تیم صدرنشین ذوب آهن اصفهان درحالی دربازی با تیم صبای قم با نتیجه ۲بریک به پیروزی رسید که تا دقیقه ۸۹ به این تیم باخته بود. خبرنگاران قمی که از شکست دور از انتظار تیمشان مقابل ذوب‌آهن عصبانی بودند در پایان بازی سعی داشتند منصور ابراهیم‌زاده را نیز کمی تا قسمتی عصبانی کنند، اما این مربی اصفهانی با خونسردی اجازه نداد که جشن پیروزی تیمش با جملات حاشیه‌ای خدشه‌دار بشود.

ابراهیم‌زاده گفت: صبا در نیمه اول بهتر از ما بازی کرد و موقعیت‌های بیشتری داشت، اما با صحبت‌هایی که در بین دو نیمه با بازیکنان کردیم و تعویض‌هایی که انجام دادیم توانستیم در نیمه دوم بازی را در دست بگیریم و بهتر از حریف کار کنیم. ضمن این که تعویض‌هایی که انجام دادیم نشان‌دهنده این بود که می‌خواهیم این بازی را ببریم.ابراهیم‌زاده که منتظر سوال خبرنگاران درباره چرایی بازی دادن به خلعتبری بود، گفت: «اینکه خلعتبری بازی می‌کند نشان دهنده این نیست که من اقتدار ندارم.

امروز خلعتبری در ترکیب ثابت قرار گرفت، پاس گل داد و پنالتی گرفت و بهترین بازی‌اش را انجام داد و به نظر من این اقتدار تیم ذوب آهن را نشان می‌دهد.»

ابراهیم‌زاده به خبرنگاران یادآوری کرد که: «خلعتبری در لحظه تعویض در هفته گذشته حرفی به وی زده و او نیز بازیکنش را به باشگاه واگذار کرده بود.» خبرنگاران قمی با شنیدن این جملات مجبور به تمکین شدند،‌ چرا که حداقل در ظاهر کاملا حق با ابراهیم‌زاده بود.