4محور توسعه بخش صنعت و معدن استان تهران

محمدرضا مس فروش:

این محورهای ۴ گانه به عنوان اهداف مهم بخش صنعت و معدن در کلان شهرها به ویژه استان تهران مورد اهتمام جدی و پیگیری است اهداف و محورهای آینده توسعه بخش صنعت و معدن استان تهران اعلام شد.

رئیس سازمان صنایع و معادن استان تهران در نخستین همایش توسعه و فرصت های سرمایه گذاری شهرستان شهریار گفت: این اهداف در ۴ محور برنامه ریزی شده و به عنوان اولویت های بخش صنعت و معدن استان تهران ابلاغ گردیده است.

محمدرضا مس فروش تصریح کرد: همسو بودن سرمایه گذاریهای صنعتی با مصوبه احداث واحدهای دانش بنیان ( های تک) ، انطباق با فهرست طرح های اولویت دار وزارت صنایع و معادن، همسو بودن با طرح آمایش صنعت و حمایت از صنایع همسو با طرح هدفمندسازی یارانه ها که به لحاظ ذخیره انرژی و ارزان سازی محصولات مورد اقبال گرفته اند، از جمله این محورها است.

رئیس سازمان صنایع و معادن استان تهران خاطر نشان ساخت: این محورهای ۴ گانه به عنوان اهداف مهم بخش صنعت و معدن در کلان شهرها به ویژه استان تهران مورد اهتمام جدی و پیگیری است.

مس فروش همچنین با بیان اینکه با جدا شدن استان البرز از استان تهران، شهرستان شهریار به عنوان کلان شهر بزرگ غرب تهران جایگزین کرج شده است گفت: این جابجائی فرصت مغتنمی برای سرمایه گذاران صنعتی است که با توجه به اهداف بخش صنعت و معدن این کلان شهرها به اجرای طرح های صنعتی اقدام کنند.