بهانه‌جویی باشگاه السد قطر برای عدم برگزاری بازی این تیم مقابل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) رد شد. به گزارش خبرگزاری فارس، بهانه‌جویی باشگاه السد قطر برای عدم برگزاری مسابقه با استقلال در تهران و ورزشگاه آزادی با تاکید فدراسیون فوتبال و AFC مبنی بر امن بودن تهران و ایران رد شد.

باشگاه السد قطر در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده بود به دلیل امن نبودن تهران دیدار این تیم با استقلال در روز ۱۰ اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار نشود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از این درخواست با فدراسیون فوتبال ایران تماس گرفت و پس از صحبت با مسوولان فدراسیون و تحقیق مبنی بر امن بودن پایتخت ایران، درخواست باشگاه السد قطر را رد کرد.

کفاشیان: قصد قطری‌ها ایجاد جنگ روانی است

رییس فدراسیون فوتبال در واکنش به نامه السد قطر به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تغییر محل بازی این تیم برابر استقلال به دلیل آنچه «ناامنی» خوانده شده گفت که اقدام قطری‌ها تنها برای ایجاد جنگ روانی است و ایران آماده است میزبانی رقابت‌های مختلف را بر عهده داشته باشد.

علی کفاشیان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: این حرف بی پایه و اساس است. معتقدم قصدشان ایجاد تشنج و جنگ روانی است؛ چرا که اکنون تیم قرقیزستان برای انجام دیدار مقدماتی المپیک لندن در ایران حضور دارد. همچنین تیم ملی فوتسال بزرگسالان بانوان اوکراین نیز برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی در کمپ تیم‌های ملی به سر می‌برد و تیم ملی برزیل در اصفهان به مصاف تیم ملی فوتسال بزرگسالان آقایان می رود. بر همین اساس ما در سمیناری که صبح امروز(دیروز) برگزار شد آمادگی خود را به مسوولان AFC اعلام کردیم تا در سال آینده هر میزبانی را بر عهده بگیریم.