طلسم مسی باز ‌هم نشکست
مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا باز هم در گلزنی در بریتانیا ناکام ماند.لیونل مسی در بازی رفت برابر آرسنال که منجر به شکست ۲ بر یک تیمش شد نتوانست دروازه تیم حریف را باز کند و طلسم ناکامی او در اردوی آبی و اناری‌ها همچنان نشکسته باقی ماند.

زننده 167 گل در لباس بارسلونا، در شش بازی برگزار شده در خاک بریتانیا (دو پیروزی، یک تساوی و دو شکست) هرگز موفق به گلزنی نشده و حتی در لباس تیم ملی آرژانتین در سال 2006 (استادیوم نیوومبلی) گل نزده است.

دروازه‌بان اول تیم ملی باز هم خط خورد
حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال در آستانه دیدار با برزیل از خط خوردن گلر اول تیمش خبر داد و گفت: گذشت‌های ما مصطفی نظری را گستاخ‌تر کرد و من دیگر این بازیکن را به تیم ملی دعوت نمی‌کنم. در پی حوادث دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و علم‌وادب که شاهد بی‌احترامی به مربیان تیم اصفهانی از سوی مصطفی نظری بودیم و با توجه به گزارش داور مسابقه و اشاره به فحاشی‌های این بازیکن، وی از فهرست تیم ملی برای دیدار با برزیل خط خورد و به جایش آرش‌ نعمت‌الهی را به اردو فرا خواندیم.

چراغ سبز کارلوس کرش به عربستان
روزنامه الوطن چاپ عربستان نوشت کمیته فنی فدراسیون عربستان سرگرم رایزنی با کارلوس کرش و گاس هیدینک برای هدایت تیم ملی این کشور است. کارلوس کرش به بهانه مشکلات خانوادگی از حضور در ایران سرباز زد تا از آن پس به پیشنهاد وسوسه‌کننده عر‌ب‌ها، جدی‌تر فکر کند. به نوشته الوطن این مربی ۵۷ ساله پرتغالی به عقد قرارداد همکاری با عربستانی‌ها بسیار نزدیک شده است.

شیث به پرسپولیس برنمی‌گردد
برخلاف اخباری که در چند روز اخیر در رسانه‌ها مطرح شده است شیث رضایی مدافع پرحاشیه پرسپولیس به این تیم باز نخواهد گشت. شیث که 15 درصد از مبلغ قراردادش کم شده است، طبق دستور کادرفنی باید زیرنظر مولایی مربی بدنساز تیم تمرین کند.