« تیوا» در مسیر ترویج ساخت‌وساز صنعتی

این شرکت با استفاده از فناوری L.S.F هم‌اکنون در شهر جدید پرند و در پروژه مپسا اقدام به ساخت واحدهای مسکونی کرده است شرکت تیوا یکی از شرکت‌های ساختمانی فعال در پروژه مپسا (ساخت صنعتی مسکن‌مهر در شهر جدید پرند)است که واحدهای مسکونی ساخته شده توسط این شرکت جزو معدود ساختمان‌های نمونه است.

تیوا با استفاده از بهترین فناوری صنعتی‌سازی مسکن L.S.F موفق به بکارگیری روش‌های جدید در ساخت‌وساز شده است، طوریکه سبک‌سازی، سریع‌سازی و بهینه‌سازی مشخصه‌های این فناوری است.

شرکت توسعه سبک سازی و تدبیر ساختمان (تیوا) پس از سالها تجربه مدیران ، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ و با هدف مشارکت در آبادانی میهن عزیز و ترویج ساخت و ساز صنعتی، با استفاده از سازه های قاب سبک فلزی L.S.F آغاز نمود.

بهره مندی از نیروهای متخصص ، در اختیار داشتن مجموعه ای کامل از اطلاعات و تجربیات اجرایی و بکارگیری روشهای نوین موجب شد که شرکت تیوا توانایی خود را در طراحی و اجرای پروژه های بزرگ در کوتاهترین زمان ممکن و با کیفیتی مطلوب به اثبات برساند.

این شرکت طی سه سال اخیر موفق به عقد قرارداد و اجرای بیش از ۲۰۰۰۰ متر مربع زیر بنا در قالب ساختمانهای مسکونی، کمپهای قابل بازیافت و سالن‌های چند منظوره اداری و درمانی شده است.

این شرکت به عنوان عضو هیئت موسس انجمن L.S.F ایران همواره در راستای بومی سازی روشهای نوین صنعتی سازی فعالیت نموده و در حال حاضر یکی از اعضای دائم این انجمن می‌باشد.

دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱-۲۰۰۸ در زمینه طراحی، نظارت، ساخت و اجرای ساختمانهای صنعتی حاصل تلاش و پیگیری مدیران و پرسنل و مکمل دقت و کیفیت فعالیتهای این شرکت می باشد.

در اختیار داشتن واحدهای کنترل کیفی (QC) ،کنترل پروژه و هزینه ، ایمنی و بهداشت(HSE) منطبق بر ضوابط و استانداردهای روش صنعتی ساخت و ساز از دیگر افتخارات این مجموعه می باشد.