شماره روزنامه ۶۰۴۰
|

آرشیو اخبار : %D9%BE%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%A7%DB%8C%D9%86 %D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87

  • لیونل مسی ساعاتی پس از نشست خبری آندرس اینیستا برای اعلام تصمیمش مبنی بر ترک بارسلونا در پایان فصل‌جاری، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پیامی نوشت و از هم‌تیمی اسپانیایی‌اش قدردانی و تمجید کرد: «آندرس، از تو بابت تمام این سال‌های فوتبالی تشکر می‌کنم. لذت بردن از این ورزش در کنار تو و گذراندن این همه لحظات فراموش نشدنی در کنار هم، برای من افتخار بود. برای تو در دوره جدید زندگی ورزشی‌ و شخصی‌ات آرزوی بهترین‌ها را دارم. تو یک پدیده‌ای، چه در داخل و چه در خارج از زمین بازی. امیدوارم که موفق باشی.» همچنین ژاوی همبازی سابق اینیستا به ستایش از این بازیکن پرداخت و گفت: «او کامل‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال اسپانیا است. اینیستا همه‌چیز داشت. لحظه‌هایی که برای کسب موفقیت در کنارهم بودیم را هرگز فراموش نمی‌کنم.»
  • با اینکه تیم‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن دروازه‌بان منچستریونایتد هستند اما این دروازه‌بان اعلام کرد هدفش کسب جام و افتخاردر این تیم در آینده است. به‌ گزارش ‌«ایسنا» داوید دخه‌آ گفت: «من سعی می‌کنم به بهترین شکل وظایفم را در منچستریونایتد انجام دهم. هدفی هم که‌ دنبال می‌کنم کسب جام و قهرمانی است. این همان کاری است که بازیکنان بزرگ باید انجام دهند.قهرمانی و کسب جام چیزی است که ما مشتاق آن هستیم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.»
  • زلاتان ابراهیموویچ قبل از پلی‌آف از تیم‌ملی فوتبال سوئد خداحافظی کرد اما چند هفته پیش اعلام کرد که دوست دارد در جام‌جهانی روسیه تیم‌ملی کشورش را همراهی کند اما سرمربی سوئد اعلام کرد که نیازی به این بازیکن ندارد و فدراسیون فوتبال سوئد هم در بیانیه‌ای اعلام کرد که زلاتان را به جام‌جهانی ‌نخواهد برد. زلاتان نیز این‌گونه به تصمیم فدراسیون فوتبال سوئد و سرمربی این تیم واکنش نشان داد: «من در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه با پیراهن سوئد به میدان نخواهم رفت و در این جای بحث و مجادله نیست اما من به روسیه می‌روم چراکه سفر کردن را دوست دارم. تیم‌ملی فوتبال سوئد شانس قهرمانی در روسیه خواهد بود چون آنها بدون من بهتر هستند.»
  • معاون نخست‌وزیر روسیه تعداد بلیت‌های فروخته‌شده برای جام‌جهانی فوتبال را اعلام کرد.به گزارش خبرگزاری فارس، حدود 5/ 2 میلیون بلیت برای جام‌جهانی 2018 به فروش رسیده است.ویتالی موتکو با اعلام این خبر گفت: «53 درصد بلیت‌ها فروخته شده مربوط به هواداران دیگر کشورهاست. درحالی‌که بسیاری از کشورها 15 تا 20 هزار هوادار در ورزشگاه‌ها خواهند داشت، تماشاگران آمریکایی 30 هزار نفر خواهند بود.»