شماره روزنامه ۶۰۴۰
|

آرشیو اخبار : %D9%BE%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%A7%DB%8C%D9%86 %D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87

  • درحالی‌که گفته می‌شد شاید ستاره بارسلونا به فوتبال قطر ملحق شود، این بازیکن اعلام کرد درحال انتخاب از بین گزینه‌هایش از چین و ژاپن است. به گزارش ورزش سه، در ابتدا شایعات حاکی از احتمال حضور اینیستا در چین بود ولی حالا صحبت از ژاپن و استرالیا مطرح شده است. با این حال کاپیتان بارسا مدعی شد که در حال انتخاب از بین ژاپن و چین است و استرالیا دیگر در گزینه‌های او نیست. او گفت: «باید تصمیم بگیرم و این یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که تا به حال گرفته‌ام. دو داستان پیش‌روی من است: چین و ژاپن. هر کدام نکات مثبت خودش را دارد. باید بهترین تصمیم را بگیرم. هفته آینده امیدوارم به پاسخ درستی برسم و تمرکزم روی جام‌جهانی باشد.»
  • سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که می‌خواهد با این تیم فرانسوی به اهداف بزرگی دست پیدا کند. توماس توخل گفت: «افتخار می‌کنم که هدایت این باشگاه بزرگ را برعهده گرفتم. پاری‌سن‌ژرمن همه امکانات لازم برای موفقیت را دارد و اطمینان دارم که می‌توانیم به اهداف بزرگ خود دست پیدا کنیم. با چالش بزرگی مواجه شده‌ام و انگیزه لازم برای پشت‌سر گذاشتن این چالش را دارم. امیدوارم که بتوانم عملکرد خوبی از خود نشان دهم.»
  • مهاجم آرژانتینی یوونتوس گزینه اصلی پاری‌سن‌ژرمن در صورت پیوستن کاوانی به اتلتیکومادرید است. خبرهای زیادی درباره احتمال پیوستن کاوانی به اتلتیکومادرید به گوش می‌رسد و دیگو سیمئونه با توجه به نزدیک شدن پیوستن گریزمان به بارسلونا سخت به‌دنبال جذب کاوانی اروگوئه‌ای است. پاری‌سن‌ژرمن اما جایگزین کاوانی را انتخاب کرده است. گونزالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی یوونتوس که گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایتالیا است، گزینه اصلی جایگزینی کاوانی به‌شمار می‌آید.
  • اونای امری، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن مدعی شد که هنوز پیشنهادی از آرسنال برای فصل آینده دریافت نکرده است.او گفت: «هنوز پیشنهادی از آرسنال دریافت نکرده‌ام. احتمالاتی هستند که ممکن است عملی بشوند و یا نشوند. من با آغوشی باز منتظر هراتفاقی هستم. به کنار گذاشتن مربیگری فکر نمی‌کنم.» امری با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لیگ فرانسه و جام‌حذفی شد. او پیش‌تر با سویا، سه قهرمانی لیگ اروپا به‌دست آورده است.
  • فدراسیون فوتبال ترکیه اعلام کرد که این کشور آمادگی میزبانی مسابقات جام‌ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ را دارد. سروت یاردیمجی، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه و عضو کمیته‌ اجرایی یوفا اعلام کرد که ترکیه برای میزبانی جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ آمادگی دارد: «ترکیه می‌تواند قلمرو جدید یوفا باشد. میزبانی ترکیه باعث می‌شود که بازی‌های جام‌ملت‌ها این‌بار در کشوری برگزار شود که پیش از این میزبان نبوده است. میزبانی ترکیه پلی بین شرق و غرب خواهد بود. ترکیه با هواداران جدید، هیجان تازه‌ای را به بازی‌ها ‌اضافه می‌کند و باعث می‌شود بازی‌ها در نواحی مختلف دنیا برگزار شوند.» ترکیه قراراست میزبان یکی از بازی‌های نیمه نهایی یا فینال بازی‌های جام ملت‌های ۲۰۲۰ باشد. این بازی‌ها در ۱۲ شهر مختلف برگزار می‌شوند.
  • براساس یک خبر منتشرشده در رسانه‌های انگلیس مالک روسی چلسی برای استخدام سرمربی موفق تاتنهام برنامه‌ریزی می‌کند. به گزارش خبرگزاری فارس، مائوریسیو پوچتینو احتمال دارد فصل بعد همچنان در انگلیس بماند اما به‌جای‌ تاتنهام، سکان هدایت تیمی دیگر از جزیره را برعهده داشته باشد. مطابق اعلام روزنامه سان، رومان آبراموویچ علاقه‌مند به سبک کار سرمربی آرژانتینی تاتنهام است. بعد از آنکه پوچتینو درتیم قدیمی شهرلندن، عملکرد درخشانی ارائه کرد و در سطح انگلیس و اروپا خوش درخشید، توجه تیم‌های بسیاری را به خود جلب کرد.
  • مربی سرنا ویلیامز اعلام کرد که او در بازی‌های اپن فرانسه حضور خواهد داشت. ویلیامز به‌دلیل نداشتن آمادگی جسمانی مدتی از مسابقات دوربوده است. ویلیامز ۳۶ ساله تاکنون ۳۲ بار قهرمان گرنداسلم شده است. او به‌دلیل بارداری و مشکلات جسمانی پس از آن مدتی از مسابقات دور بود.مورات اوغلو در این‌باره اعلام کرد: «سرنا برای قهرمانی در اپن فرانسه شرکت می‌کند. او می‌تواند به هر موقعیتی دست یابد. بعد از اینکه شش سال مربی او بودم، از اظهار نظر درباره او مطمئن هستم.» سرنا ویلیامز به‌دلیل حضور زود هنگام بعد از بارداری‌اش در مسابقات نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و از مسابقات ایندین‌ولز و میامی حذف شد.