شماره روزنامه ۶۰۴۲
|

آرشیو اخبار : %DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4 %D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87

  • هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته روز چهارشنبه (سیزدهم اسفند ماه سال جاری) با حضور وزیر راه و شهرسازی و توسط مدیرعامل راه آهن افتتاح شد و تا امروز ادامه دارد.
  • بررسی عملکرد شرکت‌های پرداخت الکترونیک در آخرین گزارش شاپرک در تیرماه 1399 به خوبی نشان می‌دهد که شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، ضمن حفظ روند رو به رشد خود توانسته رتبۀ اول سهم بازار مبلغ تراکنش ابزار پرداخت اینترنت در تیر ماه را کسب کند. همچنین، رتبۀ نخست رشد سهم بازار تراکنش تمام ابزارها و رشد سهم بازار تراکنش و مبلغ تراکنش ابزار‌های پرداخت اینترنت و موبایل در تیر ماه نیز در اختیار شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش است. افزون بر این، از منظر متوسط رشد سهم بازار تراکنش و مبلغ تراکنش اینترنت و موبایل از ابتدای سال 1399، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در رتبۀ نخست قرار دارد.
  • بررسی عملکرد شرکت‌های پرداخت الکترونیک در آخرین گزارش شاپرک در خرداد ماه 1399به خوبی نشان می‌دهد که شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، ضمن حفظ روند رو به رشد خود توانسته، رتبۀ اول را هم در رشد سهم بازار تراکنش و مبلغ تراکنش ابزار پرداخت موبایل و هم در سهم بازار مبلغ تراکنش ابزار پرداخت اینترنت در سه ماهه اول سال 1399 کسب کند.
  • بررسی عملکرد شرکت‌های پرداخت الکترونیک در آخرین گزارش شاپرک به خوبی نشان می‌دهد که در اردیبهشت ماه 1399، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش توانسته، ضمن حفظ روند رو به رشد خود، رتبۀ اول را در رشد سهم بازار تراکنش و مبلغ تراکنش ابزارهای پرداخت موبایل کسب کند.
  • مجمع عمومی عادی سالانه شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در تاریخ 31/ 02/ 1399 با حضور صاحبان 48/ 93 درصد از سهام شرکت درمحل همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی به نشانی: خیابان شیخ بهایی جنوبی، شهرک والفجر، خیابان ایرانشناسی، خیابان نهم، پلاک 6 برگزار شد. این جلسه به ریاست آقای مصطفی پرتوافکنان و نظارت خانم مریم زمانی فریزهندی و آقای سعید نخستین و دبیری آقای حسنعلی قنبری‌ممان تشکیل شد. در ابتدای این مجمع آقای دکتر قنبری، مدیرعامل شرکت ضمن ارائه گزارش عملکرد هیات‌مدیره به سوالات سهامداران حاضر و آنلاین پاسخ دادند. سپس صورت‌های مالی و ترازنامه شرکت برای سال مالی منتهی به 30/ 10/ 1398 به تصویب سهامداران رسید. همچنین در این جلسه پس از تصویب صورت‌های مالی از سوی سهامداران تقسیم مبلغ 500 ریال سود به ازای هر سهم مورد…
  • شرکت پرداخت الکترونیک سامان، در اولین نشست صمیمی با بزرگان کسب و کار میزبان بیش از 300 مدیر برندهای برتر و مدیران شناخته شده اقتصادی کشور بود و توانست با برقراری زمینه‌ای برای هم‌اندیشی فرصت استفاده از تجربیات موثر این مدیران و صاحبان صنایع فراهم آورد.
  • ساکنان شهر جدید هشتگرد از امروز با شروع به کار شبکه ریلی یکپارچه در مجموعه شهری تهران، برای رفت و آمد در مسیر منتهی به پایتخت، برای همیشه از خودرو بی‌نیاز می‌شوند.مترو شهر جدید هشتگرد امروز با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود. با حرکت این وسیله نقلیه عمومی حومه غربی تهران، نه تنها ساکنان شهر جدید هشتگرد که جمعیت ساکن در چهار شهر از توابع استان البرز نیز برای جابجایی بین شهری به مقصد کرج یا پایتخت و برعکس می‌توانند از مترو استفاده کنند.مترو و قطار برقی سریع‌السیر، وسیله انبوه‌بر ریلی به حساب می‌آیند که شهروندان با استفاده از آن، با هزینه ارزان و صرف وقت کمتر، بی‌ترافیک به مقاصد درون‌شهری یا بین شهری سفر می‌کنند.
  • حبیب اله طاهرخانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید
    بیش از سه دهه از تأسیس اولین شهرهای جدید در ایران به‌عنوان شهرهای از پیش برنامه‌ریزی‌شده می‌گذرد. این شهرها به‌ویژه در اطراف کلان‌شهر تهران بر اساس طرح‌های مکان‌یابی در مناسب‌ترین زمین‌های اطراف این کلان‌شهر ایجاد شدند. از دیدی کلان‌نگر، این شهرها به‌عنوان حلقه واسط میان کلان‌شهرها و سکونتگاه‌های کوچک‌تر، موضوع تعادل‌بخشی به نظام سکونتگاهی و پاسخگویی به نیاز رو به تزاید اسکان در مناطق کلان‌شهری را در دستور کار خود قرار دادند. بررسی آمار رسمی از شرایط رو به رشد تصاعدی اسکان جمعیت در شهرهای جدید، حاکی از آن است که این شهرها به‌عنوان یک راه‌حل معقول در پاسخگویی به مشکلات جمعیتی کلان‌شهرها به‌ویژه تهران عمل کرده‌اند. بر این اساس در حال حاضر هفت شهر جدید در محدوده جمعیتی 100 هزار نفر وجود دارند. ازاین‌رو، ایجاد…
  • استفاده ازنیروهای کاربلد و متخصص همواره از اصول کلیدی موفقیت در سازمان‌ها است. درشرکت های بزرگ صنعتی، کم نیستند افراد توانمندی که سال‌ها در بدنه سازمان تلاش کرده و با دانش و تجربه عملیاتی سرمایه اصلی آن مجموعه محسوب می شوند. سرمایه ای که درصورت اعتماد مدیریت جدید به آنها می تواند هسته اصلی و موتورمحرک هرسازمان در پیشرفت و توسعه را شکل دهد. به نظرمی رسد این مهم در شرکت پتروشیمی جم در دوره مدیریت جدید مورد توجه قرارگرفته است.
  • مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه معلم با حضور 34/ 93 درصدی صاحبان سهام در روز شنبه 29 تیرماه سال جاری برگزار شد و صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند 97 به تصویب رسید.