خرید نهال با تخفیف 30درصدی و مشاوره انتخاب رقم مناسب

رپرتاژ آگهی:

معرفی نهالستان طبیعت سبز

این نهالستان با ارائه نهال های خاص که کمیاب هستندمعروف شد و بعد ها برچسب ارائه نهال های باکیفیت بالا نیز بر این نهالستان معروفیت بیشتری داد. نهالستان طبیعت سبز واقع در شهرستان میاندوآب(قطب نهال کشور) واقع شده و مراجعه کنندگان می توانند بصورت حضوری یا اینترنتی با این نهالستان در ارتباط باشند.

محصولات تولیدی نهالستان طبیعت سبز

در این نهالستان 350 نوع نهال مثمر و غیر مثمر پیوندی و نهال اصلاح شده بصورت انبوه تولید می شود در بین رقم های مختلف می توان انواع  نهال گردو – بادام – گیلاس – زردآلو – آلبالو – انگور – توت – بلوبری – عناب – سنجد – خرمالو – سیب – گلابی – شلیل – هلو – مرکبات و نهال های غیر مثمر در انواع مختلف نام برد.

فعالیت آنلاین نهالستان طبیعت سبز

فعالیت نهالستان سبز در شبکه های اجتماعی بالا بوده و اکثر مشتریان این نهالستان از طریق شبکه های اجتماعی از جمله روبیکا و اینستا مراجعه میکنند. ولی از امسال برای اینکه محصولات با کیفیت خود را به همه قشرهای مختلف در اکثر نقاط کشور معرفی کند سایت جدید نهال بای و نهال مارکت را راه اندازی کردند تا بتواند در خدمت مشتریانی که از طریق وب سایت دنبال نهال با کیفیت بالا هستند، باشد.

قیمت های نهال در نهالستان طبیعت سبز

قیمت گذاری در نهالستان طبیعت سبز بسیار مناسب بوده و زیر نظر جهاد کشاورزی می باشد. متاسفانه یک عده بدون مجوز وارد بازار نهال می شوند و با ارائه نهال های بی کیفیت با قیمتی ناچیز باعث می شوند نهالستان های معتبر آسیب ببینند. خرید نهال های بی کیفیت با قیمتی ناچیز بسیار گرانتر از نهال های با قیمت واقعی تمام می شود.

اینگونه فروشندگان هیچ پشتیبانی برای مشتریان عزیز ندارند و قطعا هیچ نهالستانی هم ندارند و بعد از تمام شدن فصل نهال هیچ اثری از آنها هم نمیشه پیدا کرد. اما نهالستان طبیعت سبز سال هاست جای ثابت و زیر نظر جهاد کشاورزی بوده و کاملا احراز هویت شده هست و این فعالیت کاملا بصورت قانونی می باشد و هیچ گونه ایرادی یا خللی در کار این مجموعه نبوده و به راحتی قابل دسترس هستند. همواره مشتریان عزیز میتوانند با مراجعه به جهاد کشاورزی و تحقیق در مورد این نهالستان تحقیقات یا پیگیری های لازم را انجام دهند.

 

مجوز تولید نهال

روز پدر گرامی باد

به مناسبت  فرا رسیدن روز پدر تا روز پنجم بهمن ماه تخفیف 30 درصدی نهال را برای مشتریان عزیز در نظر گرفته ایم همه نهال های تولیدی این مجموعه تا روز پنجم بهمن ماه برابر با 13 رجب به مناسبت ولات امام علی با 30 درصد تخفیف ارائه خواهند شد، برای هماهنگی لازم می توانید با شماره های ثبت شده در پایین همین مقاله یا با مراجعه به وبسایت نهالستان طبیعت سبز توسط لینک ثبت شده در پایین صفحه با ما در ارتباط باشید.

رضایت مشتریان سابق

مشتریان عزیز جهت اطمینان خاطر می توانند با مراجعه به وبسایت ما با مشاهده  فیلم وتصاویر مشتریان سابق ما و اعلام رضایت آنها از نهال ها بازدید فرمایند. یکی از اصول نهالستان رضایت مشتریان عزیز از نهال هایی هست که از این مجموعه خریداری میکنند. نهالستان طبیعت سبز با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی در تلاش هست نهال های با کیفیت را با قیمت مناسب ارائه دهد و تا سال ها پشتیبان مشتریان عزیز بصورت آنلاین و تماس تلفنی باشد. جهت اطمینان از نحوه کاشت و حمل و نقل برای همه قسمت ها بصورت منظم برنامه ریزی شده هست. تمام کادرهای نهالستان از متخصصین باغداری انتخاب شده اند تا در مشاوره و انتخاب نهال های با کیفیت جهت ارسال به مشتریان عزیز دقت کامل را به عمل بیاورند.

تیم مشاوره و پشتیبانی

تیم مشاوره و پشتیبانی نهالستان طبیعت سبز تشکیل شده از 7 نفر متخصص باغداری زیر نظر آقای محرمی که همگی سالها تجربه کار در نهالستان را داشته و مدرک تحصیلی آنها نیز مربوط به باغداری و کشاورزی می باشد. این تیم از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده پایخگویی به مشتریان عزیز از سرتاسر کشور می باشند.

سخن آخر

نهالستان طبیعت سبز با مدیریت حمید محرمی همواره در خدمت مشتریان عزیز بوده و آماده مشاوره و ارائه نهال های مثمر و غیر مثمر به سراسر کشور می باشد همه نهال ها با ضمانت کیفیت ، سلامت و اصالت بصورت لیبل دار و شناسنامه دار عرضه می شوند و دارای پشتیبانی و آموزش کاشت می باشند. مشتریان عزیز می توانند در کنار خرید نهال، کود، رنگ تنه درخت و چسب باغبانی به مقدار لازم را از نهالستان دریافت کنند. جهت تماس و خرید می توانید با شماره های زیر با ما درتماس باشید.

شماره های تماس:

09143819321

09144801922

09144801933

آدرس وبسایت: Nahalbuy

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.