معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور با بیان اینکه انتقال کارمندان از تهران همچنان ادامه دارد، گفت: برآورد می‌شود که روزانه حدود دو میلیون نفر از نقاط مختلف کشور برای انجام امور اداری وارد تهران شوند و این در حالی است که اگر دولت الکترونیک توسعه یابد، لزومی ندارد این افراد برای انجام کارهای خود به تهران بیایند. بنابراین اقداماتی در راستای الکترونیکی شدن کارها انجام شد. عبدالعلی تاجی در گفت‌وگو با ایسنا، همچنین درباره برخی کارمندان منتقل شده از پایتخت که حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌اند، اظهار کرد: تمام اطلاعات انتقال کارمندان (شامل محل انتقال، تسهیلات، جزئیات حقوق و مزایا) از دستگاه‌های اجرایی جمع‌آوری شده و موجود است. تاجی افزود: درمورد مسکن، اعلام شده بود که افراد با یک سال انتظار از زمین، تسهیلات خرید یا ساخت مسکن یا مسکن مهر برخوردار شوند و عمده افرادی که منتقل شدند از یکی از این تسهیلات برخوردار شده‌اند.

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور گفت: تلاش می‌کنیم که عده کمی که از تسهیلات وعده داده شده در مصوبه برخوردار نشده‌اند، از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور با بیان اینکه طبق مصوبه دولت دستگاه‌ها موظفند برای هر میزان درخواست انتقال کارمندان مجوز صادر کنند، خاطرنشان کرد: اکنون نسبت به گذشته درخواست برای انتقال از تهران تا حدودی کاهش یافته اما همچنان قابلیت انتقال برای علاقه‌مندان وجود دارد.