پنج تیم شانس قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را دارند

افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از تیم‌های ایران، کره‌جنوبی، ژاپن، عربستان و قطر به عنوان شانس‌های قهرمانی در مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا یاد کرد. پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا از ۱۷ دی‌ماه در کشور قطر

آغاز می‌شود. ایران در رده ۵۶ هندبال جهان

فدراسیون بین‌المللی هندبال رده بندی پایانی سال ۲۰۱۰ این رشته را منتشر کرد. در این رده‌بندی و در بخش مردان تیم ایران با ۲۰ امتیاز در رده ۵۶ جهان قرار گرفت. در بین تیم‌های برتر مردان‌، تیم آلمان با ۲۸۱ امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم‌های سوئد با ۲۲۶ و روسیه با ۱۹۰ امتیاز دوم و سوم شدند.

پیروزی ارزشمند توپچی‌ها در خانه

در آخرین دیدار هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر روز دوشنبه آرسنال موفق شد تا با نتیجه ۱-۳ مقابل چلسی به برتری دست یابد. در جدول منچستر یونایتد با۱۷بازی و ۳۷ امتیاز در صدر جدول رقابت‌ها است. آرسنال و منچسترسیتی با ۱۸ و ۱۹ بازی و هر دو با ۳۵ امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند و چلسی شکست خورده با ۳۱ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

معرفی اولین داور گلد ایرانی کیواسپرت

اسامی ۴۴ داور بین‌المللی از کشورهای اروپایی، ‌آسیایی، اقیانوسیه و فنلاند در رشته‌های کیواسپرت به فدراسیون جهانی اسنوکر و بیلیارد (IBSF) معرفی شدند که از بین آنها تنها نصرالله جعفری موفق به دریافت نشان

گلد شد.

فوتبال پرآسیب‌ترین رشته ورزشی ایران

پس از بررسی میزان مصدومیت ورزشکاران و آسیب‌های ورزشی از سوی فدراسیون پزشکی - ورزشی، فوتبال در صدر پرآسیب‌ترین رشته‌ها قرار گرفت. لطفعلی‌ پورکاظمی رییس این فدراسیون در این‌باره گفت: طبق آماری که به دست آمد بعد از فوتبال نیز رشته‌های کشتی و تکواندو بیشترین آسیب‌دیدگی را در خود دارند.

کشتی‌گیران متخلف جریمه و محروم می‌شوند یزدانی خرم، رییس فدراسیون کشتی در مورد حضور ۶ کشتی‌گیر ایرانی در مسابقات داخلی آذربایجان گفت: ما به دو - سه کشتی گیر از جمله آذرشکیب رضایت نامه داده بودیم؛ اما نه به همه این کشتی‌گیران. بنابراین کشتی‌گیران متخلف از سوی فیلا جریمه می‌شوند و ممکن است از شش ماه تا دو یا پنج سال محروم شوند.