کفاشیان: اگر سازمان لیگ موافقت کند دیدار مس و ذوب آهن تکرار می‌شود

رییس فدراسیون فوتبال در رابطه با این شایعه که گفته می‌شود فدراسیون فوتبال برای پست سرمربیگری تیم ملی با افرادی مانند کلینزمن، اریکسون و ... مذاکره کرده، گفت: خیر، ما با هیچ‌یک از اینها مذاکره‌ای انجام نداده‌ایم. فقط سه ماه پیش با اریکسون برای کمیته فنی مذاکره کردیم که ایشان هم در ابتدا قبول کرده بودند، اما ما دیگر مذاکرات را پی نگرفتیم. علی کفاشیان به ایسنا گفت: هنوز صحبت خاصی را با هیچ مربی برای سرمربیگری تیم ملی پس از جام ملت‌ها انجام نداده‌ایم و فقط چند ایمیل به چند مربی زده‌ایم. ضمن اینکه از مربیان داخلی نمی‌توانیم استفاده کنیم، چرا که مربی‌های خوب باشگاهی ما در حال حاضر درگیر تیم‌هایشان هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون هیچ مذاکره‌ای با زیکو داشته یا خیر، گفت: اصلا با ایشان صحبتی نداشته‌ایم. در کل به دنبال مربی هستیم که در این چند وقت اخیر فعال بوده و سابقه خوبی داشته باشد و خوشبختانه از آنجایی که سعیدلو گفته مشکلی در پرداخت پول نداریم به دنبال یک مربی خوب هستیم. در هر صورت شرایط آن مربی نیز باید با ما مطابقت داشته باشد.

کفاشیان درباره‌ صحبت‌های علی دایی که گفته بود برخی نمی‌خواهند پرسپولیس موفق شود و اینکه آیا ناکامی‌های اخیر این تیم ارتباطی با فدراسیون فوتبال دارد، گفت: اصلا اینگونه نیست. مطمئنم اگر دایی چنین صحبتی کرده منظورش ما نبوده‌ایم.

رییس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت داوری در لیگ و همچنین بحث‌های مربوط به رییس کمیته داوران نیز گفت: سعی می‌کنیم در نیم‌فصل دوم داورانی که کمی مشکل داشته‌اند را کنار بگذاریم یا از آنها کمتر استفاده کنیم به هر صورت باید یک بازبینی ساختاری در کمیته داوران صورت بگیرد تا دیگر شاهد مشکلات داوری نباشیم.

کفاشیان درادامه در رابطه با دیدار تیم‌های مس و ذوب آهن در هفته نوزدهم لیگ برتر و درخواست باشگاه کرمانی برای تکرار این بازی گفت: ما چیزی به فیفا اعلام نکرده‌ایم و در فدراسیون خودمان مقررات مشخص است.

اگر کمیته انضباطی رای به تکرار این بازی داده ما هم هیچ بحثی نداریم، اما سازمان لیگ هم باید موافقت کند و در آن صورت است که این بازی تکرار خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال در رابطه با انتقال تیم فوتبال نفت تهران به استان مرکزی هم گفت: بازیکنان نفت تهران در این مورد نامه‌ای به ما داده‌اند و از ما درخواست کردند که این کار انجام نشود، اما ما دو نگرانی برای این موضوع داریم. یکی بحث اسپانسر و حامی مالی است که البته گفته‌اند در مرکزی هم هیچ مشکلی نداریم و می‌توانیم به کار خود ادامه دهیم. بحث دوم مربوط به مدیریت استان مرکزی است و این موضوع که اگر خودشان تیمی بسازند و به لیگ برتر بیاورند این بسیار شیرین‌تر خواهد بود. در کل اگر حامی مالی نفت تغییر نکند می‌توانند به اراک بروند!