جدایی ۴ بازیکن ازپرسپولیس

شنیده می‌شود بعد از بازی سایپا ۴ بازیکن از جمع قرمزها کنار گذاشته خواهند شد. البته دایی هنوز در مورد این ۴ بازیکن به جمع‌بندی قطعی نرسیده است. علی دایی در مصاحبه روز سه‌شنبه‌اش بعد از تمرین اعلام کرد که بازیکنانی را که باعث کندی حرکت پرسپولیس بشوند از قطار بیرون می‌کند.

مشکلات تیراندازان را حل می‌کنیم

سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی در مورد مشکلاتی که درخصوص کمبود فشنگ خفیف برای تیراندازان و باشگاه‌داران تیراندازی به وجود آمده است، گفت: سه شنبه شب اخباری مبنی بر کمبود فشنگ و مشکلات باشگاه‌های تیراندازی شنیدم و در جریان آن قرار گرفتم. قصد دارم سید‌مهدی‌هاشمی، رییس فدراسیون تیراندازی را دعوت کنم تا پس از صحبت با وی مشکلات تیراندازان را حل کنیم.

کریم انصاری‌فرد زیر ذره بین ورلدساکر

مجله ورلد ساکر انگلیس در آخرین شماره سال ۲۰۱۰ خود اسامی‌۶۵ بازیکن آینده دار فوتبال جهان را اعلام کرد که کریم انصاری فرد بازیکن ملی‌پوش تیم سایپا در این فهرست قرار دارد.

والیبال پیکان تیم سوم جام باشگاه‌های جهان

تیم والیبال پیکان در دیداررده‌بندی با نتیجه ۳ بر ۲ نماینده آرژانتین را شکست داد و در رده سوم مسابقات جام‌باشگاه‌های جهان قرار گرفت. در پایان این رقابت‌ها، محمد موسوی عراقی و آرش کشاورزی ۲ بازیکن این تیم به عنوان برترین نفرات شرکت‌کننده در این رقابت‌ها معرفی شدند.

رافا بنیتس اخراج شد

طبق آخرین گزارش‌های منتشره در انگلیس، سران باشگاه اینتر رافا بنیتس را از سمت خود برکنار کردند، ولی ماسیمو موراتی این صحبت‌ها را رد می‌کند.

گودرزی رکورد مبلغ قراردادها را شکست

با توجه به افزایش مبلغ قرار داد کشتی‌گیران آزادکار در لیگ، امسال بیشترین پول را صادق گودرزی خواهد گرفت.

در رقابت‌های امسال لیگ برتر کشتی آزاد، دارنده مدال‌های طلا و نقره جهان و بازی‌های آسیایی با قراردادی ۵۵ میلیون تومانی به تیم نفت پیوست.

انتخاب سرمربی خارجی برای تیم فوتبال امید

درجلسه کمیته تیم‌های ملی مصوب شد سرمربی آینده تیم فوتبال امید خارجی باشد. پیش از این هدایت تیم امید بر عهده غلامحسین پیروانی بود، اما با وجود اینکه فدراسیون او را برای ادامه همکاری ابقا کرده بود از ادامه فعالیت انصراف داد.