رسول محمدصادقی از اجرایی شدن طرح توسعه فوتبال از آغاز سال ۹۰ خبر داد. رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که طرح توسعه فوتبال از چه زمانی اجرایی می‌شود، گفت: اکنون در حال پیاده کردن نظام ارزیابی عملکرد هستیم. سند آن نیز باید پیاده شود. این طرح همه بخش‌های فدراسیون فوتبال را در بر می‌گیرد تا ۲ یا سه ماه دیگر نیز به اتمام می‌رسد. بنا داریم از آغاز سال بعد این طرح را اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: بخشی از این طرح هم‌اکنون در فدراسیون انجام می‌شود، ولی به صورت رسمی بخش اول این برنامه ۵ ساله از سال ۹۰ آغاز خواهد شد.

عضو هیات مدیره شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور درباره روند آماده‌سازی ورزشگاه نقش جهان نیز گفت: در حد اعتبارات مصوب شرکت تجهیز روی این پروژه کار می‌کند. به دنبال تامین اعتبارات از طریق شرکت‌های مالی هستیم. در صورتی که این مهم محقق شود تکمیل ورزشگاه نقش جهان جزو اولویت‌های ما خواهد بود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که اعتبار این پروژه در طول سال جاری چقدر بوده است، یادآور شد: اعتبار این پروژه امسال کمتر از ۱۰ میلیارد بوده است.

محمدصادقی درباره این که اگر شرکت چینی با ایران همکاری کند چه زمانی پروژه به اتمام می‌رسد، گفت: اگر اعتبارات لازم تمدید شود ظرف یک سال و نیم تا دو سال آینده این پروژه تکمیل می‌شود. در غیر این صورت همه چیز بستگی به اعتبار تخصیصی دارد. این پروژه در مجموع نیاز به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.