مجید مدرسی با اشاره به اینکه به طور معمول ۳۰درصد بودجه تولید فیلم به تبلیغات اختصاص پیدا می‌کند، نبود برنامه‌ریزی مناسب را دلیل به نتیجه نرسیدن این سرمایه‌گذاری‌ها دانست.

این تهیه‌کننده سینما تیزر تلویزیونی را فراگیرترین نوع تبلیغات دانست و گفت: مهم‌ترین شیوه‌ای که می‌تواند در تبلیغات فیلم مورد استفاده قرار بگیرد، تیزر تلویزیونی است و می‌توان آن را فراگیرترین، موثرترین و گران‌ترین نوع تبلیغات دانست. اما به دلیل گرانی این تبلیغات بسیاری از فیلم‌های سینمایی در اکران متضرر می‌شوند.

مدرسی در تشریح این شرایط افزود: در حالی‌که بودجه زیادی صرف پخش تیزر تلویزیونی می‌شود، تعدادی از فیلم‌ها به فروشی دست پیدا نمی‌کنند که حتی بتوانند هزینه آن را بازگردانند. این اتفاق معمولا‌ در مورد فیلم‌های هنری رخ داده و امکان بازگشت سرمایه را فراهم نمی‌کند.

او با اشاره به اینکه تبلیغات می‌تواند در مورد فیلمی موثر باشد که پتانسیل جذب تماشاگر را داشته باشد، گفت: مولفه‌های جذب تماشاگر باید در یک فیلم موجود باشد تا تبلیغات بتواند زمینه‌ساز مطلع شدن تماشاگران از وجود این آثار شود. در صورتی که خود فیلم قابلیت جذب مخاطب را نداشته باشد، نمی‌توان با تبلیغات متعدد تلویزیونی هم مخاطبان را راهی سالن‌های سینما کرد.

این تهیه‌کننده سینما اتکا به تبلیغات تلویزیونی را ریسک دانست و افزود: تبلیغات تلویزیونی باید با برنامه‌ریزی دقیق انجام شود و می‌توان آن را یک ریسک برای پخش‌کننده‌ها دانست. مدرسی درباره هزینه‌ای که معمولا‌ صرف تبلیغات فیلم‌ها می‌شود، گفت: تیزرهای تلویزیونی، پانل‌ها، نشریات و... مجموعه امکان تبلیغی فیلم‌ها هستند که معمولا برای دستیابی به این تبلیغات باید هزینه‌ای به میزان ۳۰درصد بودجه ساخت کل فیلم صرف شود. با توجه به این مبلغی که صرف تبلیغات می‌شود، به نظر می‌رسد مهم‌ترین وظیفه پخش‌کننده‌ها درک درست فیلم و دریافت این نکته است که کدام نوع تبلیغ می‌تواند برای فیلم مورد نظر مناسب باشد تا در نهایت شاهد شکست در اکران نباشند.