وکیل مه آفرید خسروی از ارائه لایحه اعتراض به حکم دادگاه به دیوانعالی کشور خبر داد و افزود: در متن حکم مه آفرید متهم به رهبری تشکیلاتی سازمان یافته و مجرمانه شده است. غلامعلی ریاحی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به بخشی از مندرجات حکم ابلاغی گفت: در این حکم گفته شده است که شرکت توسعه سرمایه‌گذاری امیر منصور آریا نه یک تشکیلات اقتصادی؛ بلکه یک گروه سازمان یافته مجرمانه بوده که دارای رهبری به نام مه آفرید امیر خسروی و یک هسته مرکزی و نیروهای اجرایی در خدمت بوده است.

ریاحی در ادامه گفت: در این پرونده دو نفر حکم برائت گرفته و از ۳۷ نفر دیگر چهار نفر محکوم به اعدام، دو نفر حبس ابد، سه نفر به ۲۰ سال زندان و الباقی متهمان به ۱۵ تا یک سال حبس محکوم شده‌اند که در میان اعدامی‌ها می‌توان به «ب- ب» وکیل و معاون حقوقی شرکت آریا و «الف - ش» مسوول مالی شرکت توسعه سرمایه‌گذاری آریا و «س- ک» رییس شعبه بانک صادرات اهواز اشاره کرد.

وکیل مه آفرید خسروی اظهار کرد: برای اعتراض به رای متهمان قانونا ۲۰ روز فرصت داده شده است. لازم است تا متن حکم را برای تنظیم لایحه فرجامی موکلینم نیزدر اختیار داشته باشند چون احکام متهمان زندانی فقط به وکلا ابلاغ شده است؛ بنابراین از ریاست دادگاه تقاضا کرده ام که اجازه ملاقات با موکلین را بدهند تا پس از مشورت با آنان لایحه فرجام خواهی کامل تقدیم شود، ولی برای جلوگیری از فوت وقت لایحه اعتراضیه ابتدایی را به دفتر دادگاه تسلیم نموده‌ام.