مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران برای هر سهم مبلغ 800ریال سود نقدی تقسیم کرد.
مجمع سالانه صنایع شیمیایی ایران در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ به ریاست آقای ابراهیم صادقی، نماینده بانک صنعت و معدن و نظارت آقایان سید ابریشمی، نماینده سرمایه‌گذاری آتیه دماوند و دیلمانی‌زاد به نمایندگی از سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی پس‌انداز کارکنان شرکت نفت برگزار شد.

دبیر مجمع نیز مهندس رضا مقدم، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران بود. مهندس مقدم در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد صنایع شیمیایی ایران در سال مالی 85 پرداخت. وی با بیان اینکه تولیدات شرکت در سال مالی 85 بیش از ظرفیت اسمی آن بوده است، گفت: در سال گذشته نرمال پارافین 12درصد، الکیل بنزن خطی 29درصد و الکیلات سنگین 39درصد بیشتر از ظرفیت اسمی شرکت تولید شده‌اند.
مهندس مقدم افزود: به این ترتیب فروش خالص شرکت بالغ بر یک‌هزار و ۵۷۳میلیارد و ۶میلیون و ۲۲۶هزار ریال بود که بیش از بودجه پیش‌بینی شده شرکت بوده است.
مدیرعامل صنایع شیمیایی ایران به امور توسعه و تحقیق انجام شده در سال 85 پرداخت و گفت: اجرای پروژه نصب واحد DSH به منظور کاهش ضایعات، بررسی و امکان‌سنجی احداث یک واحد جدید تولید آب‌اکسیژنه از هیدروژن اضافی واحدهای 2600 و 1600 به ظرفیت 20هزار تن (در این مورد پیشنهاداتی از شرکت‌های دارای دانش فنی دریافت شده و گزارش اولیه امکان‌سنجی تهیه شده است).
انجام مکاتبات با شرکت‌های معتبر به منظور احداث یک واحد تولید الکل‌های چرب از نرمال پارافین مازاد به ظرفیت ۵۰هزار تن در سال، بررسی و امکان‌سنجی یک واحد جدید تولید LAB با ظرفیت ۷۵هزار تن در سال از نرمال پارافین مازاد با استفاده از تکنولوژی جدید (در صورت امکان)، بررسی استفاده بهینه از محصولات سبک بالاسری برج‌های STRIPPER واحدهای ۲۰۰ و ۴۰۰، بررسی بازیافت محصولات مفید از ضایعات حاصل از بارگیری‌ تانکرها، امکان‌سنجی اولیه تولید پارافین سنگین C۱۴-C۱۷ با استفاده از امکانات موجود از جمله این موارد است.
وی ادامه داد: ساخت واحد پایلوت استحصال پلاتین به روش لیچینگ سیانوری، بازیابی فلز پلاتین از کاتالیست‌های مستعمل واحد پاکول و ساخت آن (از دو راه تحقیقات داخلی و به موازات آن دریافت دانش فنی)، بررسی و امکان سنجی تولید گریدهای مختلف LAB و نرمال پارافین، ساخت زئولیت اسیدی و سنتز LAB با آن (آزمایشگاهی) از جمله پروژه‌ها و فعالیت‌های در حال انجام در سال‌‌جاری است.
مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در خصوص بودجه پیش‌بینی شده برای سال مالی ۸۶
خاطر نشان کرد: قیمت نفت سفید در سال 1385 افزایش چشمگیری پیدا کرد و این روند کماکان در سال 1386 نیز ادامه دارد و در رابطه با فروش داخل و خارج شرکت رقبای جدیدی در منطقه مثل پتروشیمی بیستون با ظرفیت 50هزار تن که از نیمه دوم 1384 محصولات خود را به بازار عرضه کرد و در حوزه خلیج‌فارس LAB قطر با ظرفیت 100هزار تن، عربستان سعودی با ظرفیت 70هزار تن در سال محصولات خود را وارد بازار خواهند کرد.
با توجه به موارد ذکر شده در بودجه سال ۱۳۸۶ پیش‌بینی درآمد حاصل از فروش ما بالغ بر یک‌هزار و ۸۲۴میلیارد و ۸۹۰میلیون ریال پیش‌بینی سود هر سهم قبل از کسر مالیات نیز ۱۱۳۳ ریال برآورد می‌شود.
وی همچنین برخی رئوس برنامه و خط‌مشی آتی صنایع شیمیایی ایران را تولید نرمال پارافین و الکیل بنزن خطی حداقل به میزان پیش‌بینی شده در بودجه سال 1386، گسترش امور صادرات و نفوذ در بازارهای منطقه و اروپا، رفع عیوب و اصلاح ایرادهای موجود در تجهیزات و تاسیسات و ماشین‌آلات، ادامه تحقیق راجع به ساخت و احیای کاتالیست پلاتین و ساخت آن و توسعه و ترویج فرهنگ کیفیت فراگیر عنوان کرد.