دنیای‌اقتصاد- مدل U۵۰۰VZ از نوت‌بوک‌های جدید ایسوس است. این نوت‌بوک سبک و قدرتمند U۵۰۰VZ مجهز به نسل سوم پردازنده کم‌مصرف و قدرتمند موبایل IVY Bridge است. براساس اطلاعات ارائه شده پردازنده Core i۷ چهارهسته‌ای به کار رفته در این محصول در کنار پردازنده گرافیکی قدرتمند GTX ۶۵۰M و درایو SSD با حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه کارآیی بالایی را در پردازش‌های ویدئویی و گرافیکی به کاربر ارائه می‌‌کند. این محصول دارای یک صفحه نمایش ۱۵ اینچی با پنل IPS است که این موضوع باعث بهبود کیفیت‌ رنگ‌ها و زاویه دید می‌شود. علاوه بر این وجود فناوری Super Hybrid Engine II باعث شده است که عمر باتری دستگاه نسبت به شرایط مشابه ۲۵ درصد افزایش پیدا کند همچنین وجود صفحه‌کلید کامل همراه با نور پس‌زمینه در این محصول باعث افزایش جذابیت آن شده است.

در کنار این محصول ایسوسUX۲۱A Touch را ارائه کرده است که مجهز به نسل سوم پردازنده Intel Core و درایو SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت است که این موضوع در کنار صفحه نمایش لمسی IPS آن با زاویه ۱۷۸ اینچی لذت استفاده از ویندوز هشت و رابط مترو برای کاربر دو چندان می‌شود. این محصول مجهز به رابط USB ۲.۰ و USB ۳.۰ است و از کارت شبکه دو بانده نسل n بهره می‌برد. علاوه بر این امکانات دیگری مانند فناوریSonic Master و Super Hybrid Engine II هم در این محصول دیده می‌شود.

Transformer book هم یک نوت‌بوک است که مانند تبلت Transformer امکان جدا کردن صفحه‌کلید آن وجود دارد و در آن از نسل سوم پردازنده‌های Core i۷ شرکت اینتل استفاده شده است.