مینی لپ‌تاپ پرفروش dell

بازار دیجیتال- بی‌شک داشتن یک نوت‌بوک بسیار سبک که به‌راحتی حتی در جیب هم جا بگیرد، ضمن داشتن زیبایی برای همگان خوشایند خواهد بود. دقیقا همانند یک دوست خوب که در جست‌وجوی آن هستید. در ضمن وزن کم و قابلیت حمل راحت با اتصالات Wi-Fi خیلی راحت به اینترنت وصل شوید، ایمیل‌هایتان را ببینید، به پیغام‌هایتان پاسخ دهید و هیچگاه ارتباط خود را با خانواده و دوستانتان از دست ندهید. مینی لپ‌تاپ‌ها به راحتی این امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهند. مدل inspiron-mini-۱۰ یکی از انتخاب‌هایی است که شما می‌توانید داشته باشید.

بر اساس اعلام زیگورات، یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌تاپ‌های dell در بازار داخلی، مینی لپ‌تاپ این برند دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel Atom Z۵۳۰، رم یک گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۱۶۰ گیگابایت است. صفحه نمایش این مینی لپ‌تاپ هم ۱/۱۰ اینچ با وضوح تصویر ۱۰۲۴×۶۰۰ نقطه در اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیک Intel® Integrated Graphics Media Accelerator X۳۱۰۰، شبکه کابلی، بلوتوث، وب‌کم، شبکه بی‌سیم، خروجی HDMI از سایر ویژگی‌های این دستگاه است. این مدل با ضمانت زیگورات به بازار داخلی عرضه شده است.