Mp3 player با قابلیت پخش CD

بازار دیجیتال- شرکت Coby که یکی از تولید کنندگان فعال بازار دستگاه پخش موسیقی و چند رسانه‌ای قابل حمل است، به تازگی محصولی جدید و جالب را به بازار معرفی و عرضه کرده است. این محصول جدید که با مدلMP-CD۵۲۱ به بازار معرفی شده، در حقیقت ترکیبی از mp۳ player و CD player است. درست به همین دلیل هم پیش بینی می‌شود این محصول با استقبال کاربران و خریداران مواجه شود.

به این ترتیب، این دستگاه می‌تواند فایل‌های موسیقی ذخیره شده روی انواع CD و البته فایل‌های ذخیره شده روی حافظه این دستگاه را برای کاربرانش اجرا کند.

این محصول دارای باتری قابل شارژ است و در هر بار شارژ، می‌تواند تا ۱۴ ساعت به طور مداوم برای کاربرانش موسیقی پخش کند. این دستگاه دارای یک نمایشگر ۱۰ خطی است که اطلاعات مربوط به موسیقی در حال پخش را برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

MP-CD۵۲۱ قابلیت پخش موسیقی به صورت استریو را داشته و وزنی سبک برابر ۲۸ گرم دارد. این محصول همچنین دارای یک پورت USB برای اتصال به کامپیوتر، شارژ و انتقال فایل‌ها است و از یک ورودی ۵/۳ میلیمتری هدفون هم بهره می‌برد.

شرکت Coby اعلام کرده است که این محصول جدیدش را به تازگی و با قیمتی در حدود ۲۰ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.