لپ‌تاپ تازه وارد dell

بازار دیجیتال- مدل Adamo به عنوان لپ‌تاپ تازه وارد dell در بازار داخلی معرفی شد. براساس اعلام زیگورات، عرضه‌کننده لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی‌، این لپ‌تاپ تازه وارد دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده

(Intel Core ۲ Duo SL۹۶۰۰ (۲.۱GHz/۸۰۰MHz FSB/۳M L۲ Cache،رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۴/۱۳ اینچ از نوع Wide Screen ۱۶:۹ ۷۲۰p HD WLED LCD است. این لپ‌تاپ همچنین به کارت گرافیکی Intel Integrated Graphics, GS۴۵ with ۲۵۶MB مجهز است و نازک‌ترین و ظریف‌ترین نوت‌بوک ساخت شرکت دل است.

در این مدل درب سیستم تنها با اشاره یک انگشت باز می‌شود و دارای یک صفحه کلید کامل و زیباست که برای کسانی که می‌خواهند تایپ کنند، محیطی دوستانه و آسان‌تری را عرضه می کند.

ترک‌پد آدامو چند لمسی است و در خود فناوری‌هایی چون بلوتوث، وایرلس نسخه N و جی.پی.اس را نیز جای داده است. همچنین پورت ویدئویی HDMI در آن همراه با یک آداپتور جدا از نوت‌بوک عرضه شده است، ولی این مدل درایو مدیا را ندارد، اما به صورت اکسترنال قابل اتصال است. آدامو همچنین دو پورت یو.اس.بی با display port را دارد و با سیستم‌عامل ویندوز ۷ برای کاربران ارائه می‌شود. عمر باتری سه سلولی آن دو ساعت و باتری شش سلولی ۵ ساعت در نظر گرفته شده است.