پرفروش‌ترین دوربین Fujifilm در بازار

بازار دیجیتال- این روزها در بازار پر رونق انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال، معمولا محصولات با کیفیت که قابلیت‌های متفاوتی را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند، فروش بهتری هم خواهد داشت. درست به همین دلیل هم هست که این بازار به عرصه رقابتی بزرگی برای شرکت‌های تولیدکننده تبدیل شده است.

کارشناسان و فعالان بازار معتقدند دوربین‌های عکاسی دیجیتال این روزها در میان دوربین‌های تولید و عرضه شده توسط شرکت Fujifilm، مدل جدید این شرکت یعنی S۲۰۰ EXR در مقایسه با دیگر دوربین‌های این شرکت در بازار فروش بیشتری داشته است.

به این ترتیب، این دوربین نیمه‌حرفه‌ای که در روز ۱۷ ماه نوامبر گذشته به بازار معرفی و عرضه شده، این روزها پرفروش‌ترین دوربین شرکت Fujifilm هم شده است.

این دوربین قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۱۲ مگاپیکسل را دارد و از حسگر CCD هم بهره می‌برد. این محصول دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر بوده و امکان زوم دیجیتال تا ۲ برابر را به کاربرانش می‌دهد. حداقل و حداکثر فاصله کانونی این دوربین به ترتیب برابر ۵/۳۰ و ۴۳۶ میلیمتر است.

این دوربین امکان عکاسی با حداکثر میزان حساسیت ۳۲۰۰ را داشته و قابلیت فیلمبرداری با سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه و دو وضوح تصویر ۲۴۰×۳۲۰ و ۴۸۰×۶۴۰ پیکسل را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

حداقل سرعت شاتر این دوربین ۸ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن برابر ۱ به ۴۰۰۰ ثانیه است. نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه ۷/۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دوربین مبتنی بر حافظه فلش است و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۴۷ مگابایت می‌رسد. این دوربین، اما امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه SD و SDHC را هم به کاربرانش می‌دهد. این دوربین همچنین دارای یک پورت USB برای اتصال به انواع کامپیوترهای شخصی هم هست.

ابعاد این دوربین برابر ۱۴۵×۹۴×۱۳۳ میلیمتر بوده و وزن آن به ۸۶۵ گرم می‌رسد. این دوربین در حال حاضر با قیمت ۴۶۰ هزار تومان و گارانتی شرکت نورنگار در بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.