یک MP3 Player کاملا حرفه‌ای

بــازار دیـجیتال- شرکت Information Transcend خود را به بازار این محصولات معرفی کرده است. این MP۳ Player جدید از سری پرطرفدارT.SONIC این شرکت است که با مدل T.SONIC ۶۱۵ به بازار معرفی شده.

آنچه درباره این دستگاه قابل توجه به نظر می‌رسد، طراحی بسیار ساده با وزن بسیار سبک آن است.

این MP۳ Player ابعادی برابر ۵/۱۵×۵/۳۴×۷۰ میلی‌متر داشته و وزن آن تنها به ۲۸ گرم می‌رسد.

T.SONIC ۶۱۵ که یک MP۳ Player مبتنی بر حافظه فلش است در دو نسخه ۲ و ۴ گیگابایتی طراحی و تولید شده است.به این ترتیب کاربران این دستگاه می‌توانند با استفاده از نسخه ۴ گیگابایتی آن بیش از ۱۰۰۰ فایل موسیقی را در این MP۳ Player ذخیره کنند. این دستگاه قابلیت پخش فایل‌هایی با فرمت‌های MP۳، WMA، WMA-DRM۱۰ و MAV را داشته و مجهز به حالت پخش فایل‌های شعر همراه با متن است.

T.SONIC ۶۱۵ همچنین مجهز به رادیوی FM با امکان دریافت امواج ۲۰ ایستگاه رادیوی است و امکان ضبط صدای دیجیتالی را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دستگاه دارای یک نمایشگر OLED دو رنگ بوده و امکان پخش موسیقی با ۷ حالت مختلف را دارد.محصول جدید شرکت TRANSCEND مجهز به امکان نمایش ساعت جهانی بوده و با ۱۳ زبان مختلف سازگار است.

این MP۳ PLAYER دارای باتری قابل شارژ است که در هر بار شارژ امکان پخش مداوم ۱۵ ساعت موسیقی را به کاربرانش می‌دهد. T.SONIC ۶۱۵ که مجهز به یک پورت USB برای اتصال به کامپیوترهای شخصی است با دو سال گارانتی به بازار عرضه خواهد شد. این در حالی است که TRANSCEND INFORMAION هنوز قیمت و زمان عرضه این محصول را اعلام نکرده است.