به گفته‌ مدیرکل بهینه‌سازی شرکت ارتباطات سیار در حال حاضر از مجموع ۵۳ بزرگراه تهران، ۱۵ بزرگراه دارای قطعی مکالمه هستند که رفع این‌گونه موارد در دستور کار است. مجید مختارنیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:‌ از مجموع ۲۸۷ خیابان اصلی مورد تست، ۴۴ خیابان اصلی دارای قطعی مکالمه هستند که این موضوع در دستور کار تیم‌های مناطق پنج گانه تهران است.

وی ادامه داد: در حال حاضر رفع و اصلاح سایت‌های دارای پوشش اضافی(over shoot) در تهران در حال بررسی ‌و انجام است.

مختارنیا همچنین درباره آنتن‌دهی نامناسب تلفن همراه در برخی از ایستگاه‌های مترو یا در مسیرهای مختلف بین ایستگاهی گفت: در بعضی از ایستگاه‌های مترو هنوز تجهیزات نصب نشده و پوشش کامل ایجاد نشده است و به همین دلیل تلفن همراه در آن مناطق به خوبی آنتن نمی‌دهد. وی یاد آور شد: البته در برنامه داریم که کار پوششی را در همه مناطق و ایستگاه‌های مترو نیز انجام دهیم. او گفت: کار نصب تجهیزات در مترو باید در ساعات خاصی و باملاحظات اجرایی انجام شود اما نیاز به تجهیزات ویژه‌ای در این مناطق نیست و همان تجهیزاتی که برای پوشش در همه جا استفاده می‌شود برای مترو نیز استفاده می‌شود.

کارکنان مخابرات تا ۲۰ برابر حقوق خود سهام می‌گیرند

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: پس از کشف قیمت خرده سهام شرکت مخابرات، کارکنان مخابرات حداکثر تا ۲۰ برابر حقوق خود را در قالب سهام ترجیحی دریافت می‌کنند.

صابر فیضی در گفت‌وگو با موبنا در پاسخ به این سوال که پس از خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران وضعیت کارکنان این شرکت به چه صورت خواهد بود، اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران نیروی انسانی مازاد نداشته و هیچ علاقه‌ای نیز به رفتن کارمندان خود ندارد. وی تصریح کرد: پس از خصوصی‌سازی نیز از لحاظ دریافت‌های پرسنلی وضعیت بهتر خواهد شدو۴ درصد سهام مخابرات در قالب سهام ترجیحی به کارکنان این شرکت عرضه می‌شود. این مقام مسوول با اشاره به این که کارکنان مخابرات نسبت به سایر سازمان‌های دولتی حقوق بیشتری دریافت نمی‌کنند، ادامه داد: هم اکنون ۳۸ هزار و ۵۰۰ نفر در کل مخابرات کشور در رشته‌های مختلف مشغول به کار هستند. فیضی افزود: بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی سهامداران پس از خریداری سهام مخابرات تا ۵ سال حق اخراج کارکنان مخابراتی را نخواهند داشت.