دوربین حرفه‌ای جدید Fujifilm

بازار دیجیتال- شرکت Fujifilm جدیدترین دوربین عکاسی دیجیتال خود را که یک دوربین حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای است، به بازار معرفی و عرضه کرده است. این دوربین که با مدل S۸۰۰۰fd معرفی شده در حقیقت به عنوان جایگزینی برای دوربین عکاسی مدل S۷۰۰۰ این شرکت به بازار آمده است.

S۸۰۰۰fd طراحی ساده‌ای داشته و اندازه آن از بعضی دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای کوچک‌تر بوده و حتی به اندازه بعضی دوربین‌های عکاسی دیجیتال معمولی است. به این ترتیب حمل‌ونقل آن برای کاربرانش راحت‌تر خواهد بود. وضوح تصویر این دوربین برابر ۸مگاپیکسل بوده و قدرت زوم اپتیکال آن به ۱۸برابر می‌رسد. این دوربین عکاسی برای کاربران نیمه‌حرفه‌ای طراحی شده است و به این دلیل قابلیت‌هایی مشابه با دوربین‌های عکاسی دیجیتال معمولی دارد.

S۸۰۰۰fd امکان انجام تنظیمات به صورت خودکار یا دستی را به کاربرانش می‌دهد. این دوربین مجهز به تکنولوژی تشخیص چهره و لرزش‌گیر دست دیجیتالی هم هست.

قابلیت تنظیم خودکار رنگ و نور تصویر از دیگر ویژگی‌های این دوربین عکاسی دیجیتال است. دوربین جدید Fujifilm با کارت‌های حافظه SD و XD سازگار بوده و یک کابل USB برای اتصال به کامپیوتر دارد. S۸۰۰۰fd در حال حاضر با قیمتی در حدود ۹۹/۴۹۵دلار به فروش می‌رسد.