Mp3 player های پرفروش سونی معرفی شدند

عکس: نگار متین‌نیا

بازار دیجیتال- بازار انواع دستگاه‌های پخش موسیقی و فیلم قابل حمل معمولا یکی از پر رونق‌ترین بازارهای محصولات دیجیتال بوده است. درست به همین دلیل هم هست که رقابت شرکت‌های تولیدکننده در این بازار شکل جدی‌تری به خودش گرفته و فضای این بازار را کاملا رقابتی و فعال کرده است.

با این اوصاف شرکت‌های تولیدکننده سعی دارند از راه‌های مختلف نظر کاربران و خریداران را جلب کرده و در نهایت با فروش بیشتر سهم خود را از این بازار پر رونق تا حد امکان بالابرده و افزایش بدهند.

سونی هم یکی از این تولیدکنندگان است که سعی دارد سهم خود را از بازار با استفاده از تکنولوژی‌های جدید در محصولات خود یا تعدیل قیمت‌ها، به دست بیاورد. اگرچه برند سونی در بازار MP۳ PLAYER ها بیشتر به خاطر عرضه دستگاه‌های ضبط حرفه‌ای صدا و ضبط‌های خبرنگاری شناخته می‌شود، اما در سال‌های اخیر دستگاه‌های mp۳ player و PMP های این شرکت هم توانسته‌اند نظر بسیاری از کاربران را به خودشان جلب کنند.

سونی گویا در روزهای بعد سال نو تصمیم دارد با ثابت نگه داشتن یا کاهش قیمت بعضی از محصولات خود نظر خریداران را جلب کند. طبق اعلام سونی، قیمت دستگاه‌های mp۳ player این شرکت در سال جدید با کاهش نسبی در حدود ۵ تا ۶درصد همراه بوده است.

به این ترتیب فروش دستگاه‌های mp۳ player این شرکت با افزایش نسبی همراه بوده است. در این میان اما گویا سه مدل B۱۳۳F ،B۱۳۵F و E۰۱۶ پرفروش‌ترین دستگاه‌های پخش موسیقی قابل حمل این شرکت در این روزها هستند. این مدل‌ها در حال حاضر به ترتیب با قیمت‌های ۴۹۰۰۰، ۷۲۰۰۰ و ۹۹۰۰۰ تومان به بازار عرضه شده و با گارانتی شرکت بازرگانی ایران به فروش عمومی می‌رسند.