لپ‌تاپ‌های گران‌ و ارزان‌قیمت Sony

بازار دیجیتال- مدل SR۱۹۰/PFP به عنوان لپ‌تاپ سبک‌وزن و البته گران‌قیمت Sony در بازار داخلی معرفی شد.

طبق اعلام همگام، یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، SR۱۹۰/PFP یک لپ‌تاپ ۶۹/۱ کیلوگرمی است که به صفحه نمایش ۳/۱۳ اینچی از نوع WXG A مجهز است.

تجهیز به پردازنده Core ۲ duo ۲/۵۳ GHZ، رم گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت از ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

کارت گرافیک این لپ‌تاپ نیز ATI HD۳۴۷۰ است.

تجهیز به درایو DVD-RW DL، سیستم عامل Vista B/XPP، وب‌کم، بلوتوث و سیستم شناسایی اثر انگشت از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

این لپ‌تاپ با قیمت دومیلیون و ۱۵۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

مدل Z۵۳۰ N/B نیز لپ‌تاپ سبک‌وزن دیگری از این خانواده است که به پردازنده Core ۲ DUO ۲/۴ GHZ و رم دوگیگابایتی مجهز است.

هارددیسک این لپ‌تاپ نیز ظرفیتی معادل ۲۵۰ گیگابایت دارد.

تجهیز به کارت گرافیک Geforce GO ۹۳۰۰ با ظرفیت ۸۳۱ مگابایت، درایو DVD-RW DL ، سیستم عامل Vista B از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ ۵/۱ کیلوگرمی است. N/B اZ۵۳۰ همچنین به بلوتوث، سیستم شناسایی اثر انگشت وب کم و... مجهز است.این لپ‌تاپ با قیمت دو میلیون و ۱۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد.از لپ‌تاپ‌های سبک وزن و گران‌قیمت گفتیم بد نیست یکی از لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت Sony را نیز معرفی کنیم.

CR ۵۰۸ E/C لپ‌تاپ ارزان‌قیمتی از این خانواده است که وزنی معادل ۴/۲ کیلوگرم دارد و به پردازنده P Dual Core ۱/۸۶ GHZ و رم سه گیگابایتی مجهز است.هارد دیسک این لپ‌تاپ نیز ظرفیتی معادل ۱۶۰ گیگابایت دارد.تجهیز به درایو DVD-RW DL، کارت گرافیک intel x۳۱۰۰ با ظرفیت ۳۵۸ مگابایت، صفحه نمایش ۱/۱۴ اینچی از نوع WXGA، بلوتوث، وب کم و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ ۴/۲ کیلوگرمی است. این لپ‌تاپ نیز با قیمت یک میلیون و ۱۵۰هزار تومان به فروش می‌رسد.