دستگاه پخش اتومبیل گران‌قیمت Alpaine

بازار دیجیتال - مدل‌هایIVA - D۳۱۰R/RB ،DVA-۹۹۶۵E و IVA-D۱۰۰ به‌عنوان دستگاه‌های پخش خودروی گران‌قیمت Alpaine در بازار داخلی معرفی شدند. طبق اعلام فاپکو، نمایندگی فروش دستگاه‌های پخش خودروی Alpaine در بازار داخلی، IVA - D۳۱۰R/RB یک دستگاه پخش خودرو است که به نمایشگر ۷ اینچ TFT Pulse Touch با وضوح تصویر۹۶۰ و ۳۳۶پیکسل مجهز است.این دستگاه قابلیت پخش فرمت‌های cd/Dvd/Mp۳/Wma را داشته و به گیرنده رادیو نیز مجهز است.تجهیز به پانل و یک ورودی A/V و یک خروجی A/v، سه خروجی آمپلی‌فایر، پانل جداشونده ضدسرقت، ورودی‌های RGB و MIX Voice از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

IVA - D۳۱۰R/RB همچنین قابلیت اتصال به TV Tuner را داشته و توان خروجی صوتی آن نیز ۵۰WX۴ است.این دستگاه با قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ضمانت فاپکو به فروش می‌رسد.

مدل DVA - ۹۹۶۵E نیز یکی دیگر از دستگاه‌های پخش خودروی این برند است که قابلیت پخش Dvd/R/-RW/CD-R/-Rw/WMA و MP۳ را دارد.

این دستگاه به ریموت لمسی، نمایشگر Vivid Biolite، مبدل دیجیتال به آنالوگ ۲۴ بیت و نمایشگر چند رنگ مجهز است. قابلیت پخش DTS و Dolby Digital، قابلیت Bass Engine Pro و تجهیز به سه خروجی آمپلی‌فایر ۴ ولت از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.آمادگی اتصال به کنترل فرمانی خودرو، آمادگی اتصال به نمایشگر خودرو، تجهیز به‌خروجی Optical و قابلیت اتصال به ipod از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.DVA-۹۹۶۵E با قیمت یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

مدل IVA - D۱۰۰ نیز دستگاه پخش خودروی گران‌قیمت دیگری از خانواده alpaine است که به نمایشگر ۵/۶ اینچی QVGA Pulse touch مجهز است.قابلیت پخش cd/Dvd/Mp۳/Wma و قابلیت اتصال به ipod و قابلیت استفاده از ریموت کنترل برخی از قابلیت‌های این دستگاه است. توان خروجی IVA - D۱۰۰ نیز ۵۰WX۴ است.این دستگاه همچنین به مبدل دیجیتال به آنالوگ ۲۴ بیت و ورودی اختصاصی دوربین مجهز است و با قیمت یک میلیون و ۱۷۵هزار تومان و ضمانت فاپکو به فروش می‌رسد. از دستگاه‌های پخش گران قیمت ALpaine گفتیم، بد نیست یک‌نمونه از دستگاه‌های پخش ارزان قیمت این برند را نیز معرفی کنیم.مدل CDA - W۵۶۰EG یک دستگاه پخش ارزان‌قیمت از خانواده ALpaine است که قابلیت پخش کاست و CD را دارد.قابلیت پخش MP۳/WMA و تجهیز به Bass Engine Plus و ورودی Ai-net از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.CDA - W۵۶۰EG که با رنگ مشکی به بازار عرضه شده است با قیمت ۳۱۵هزار تومان و ضمانت فاپکو به فروش می‌رسد.