تبلتی شبیه به کنسول Nintendo DS

بازار دیجیتال- شرکت Sony به تازگی از عرضه تبلت جدیدش خبر داده است. این تبلت که با مدل Tablet P به بازار معرفی شده، قرار است بعد از بازار ژاپن ابتدا به بازار انگلستان عرضه شود. طراحی این تبلت کاملا متفاوت بوده و شبیه به کنسول بازی کامپیوتری Nintendo DS است. درست به همین دلیل این دستگاه دارای دو نمایشگر به صورت تاشو بوده و کمی بزرگ‌تر از کنسول‌های بازی دستی و قابل حمل است.

دو نمایشگر ۵/۵ اینچی این دستگاه از نوع تمام لمسی بوده و در کنار پردازنده دو هسته‌ای Nvidia Tegra۲ که با سرعت یک گیگاهرتزی کار می‌کند، می‌تواند یک ترکیب حرفه‌ای را در اختیار کاربران قرار بدهد. رم این دستگاه یگ گیگابایتی است و حافظه داخلی ۴ گیگابایتی آن قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت را با استفاده از کارت‌های حافظه microSD دارد. این تبلت علاوه بر وب کم جلویی، دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت بدنه خودش هم هست. امکانات ارتباطی مانند بلوتوث، Wi-Fi و ۳G قابلیت‌های بیشتری را برای اتصال به شبکه اینترنت به کاربرانش می‌دهد.

این تبلت مبتنی بر سیستم عامل آندروید HoneyComb بوده و با وزن ۳۷۰ گرمی و طراحی غیر معمول و جالبش می‌تواند توجه بسیاری از کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. شرکت Sony اعلام کرده است که این تبلت جدیدش را با قیمت ۴۹۹ پوند به بازار انگلستان عرضه می‌کند.