ال‌جی اعلام کرد به تازگی سرویس جدیدی را برای مشتریان خود در آمریکا راه‌اندازی کرده است که شامل نرم‌افزارهای Premium ویژه‌ای است. این سرویس در ماه جولای نیز در انگلیس ارائه شده بود. این سرویس ویژه مکمل نرم‌افزارهای رایگان موجود در سایت SmartWord ال‌جی است که در حال حاضر در ۳۹ کشور جهان در دسترس است. SmartWord ال‌جی دارای بخشی به نام منطقه سه‌بعدی بوده که شامل محتواهای سه‌بعدی متنوعی شامل ویدئوها و بازی‌هایی است که به طور خاص برای کاربران Optimus ۳D ال‌جی طراحی شده است. بازی‌های سه‌بعدی پرطرفدار موجود در این سایت با همکاری کمپانی‌های بزرگی مانندGT Racing، Motor Academy Gameloft فراهم شده‌اند.

به گفته مدیران ارشد ال‌جی در این بخش، هدف از راه‌اندازی این قسمت از سایت SmartWord ال‌جی، فراهم نمودن منبعی بی نظیر جهت دسترسی به بهترین محتواها برای گوشی‌های هوشمند آندرویدی ال‌جی بوده است. با توسعه هر چه بیشتر سرویس نرم‌افزارهای Premium در سایت SmartWord ال‌جی، کاربران می‌توانند به محتوایی با بالاترین کیفیت دسترسی داشته باشند.

این سایت ارائه‌دهنده یک Widget اختصاصی روی صفحه اصلی جهت دسترسی هر چه بهتر کاربر، جابه‌جایی آسان‌تر در بین منوها و دانلود اتوماتیک فایل‌های بزرگ‌تر از طریق Wi-Fi است.