Mp3 player کوچک در رنگ‌های متنوع

بازار دیجیتال- شرکت کره‌ای Novelview به تازگی یک محصول دیجیتال شخصی جالب را به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید در واقع یک دستگاه پخش‌کننده موسیقی کوچک با طراحی ساده اما جالب است. این دستگاه که با مدل SV-۶۰۶ Singbox به بازار معرفی شده است، امکانات متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این پلیر با طراحی استوانه‌ای شکل ابعاد کوچکی برابر ۸۵×۳۵ میلیمتر داشته و وزن آن به ۱۳۸ گرم می‌رسد. این محصول قابلیت پخش و اجرای فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳، WMA و APE را داشته و از یک رادیوی FM هم بهره می‌برد.

این دستگاه مبتنی بر یک اسپیکر داخلی کوچک مونو با قدرت ۲ وات بوده و دارای یک پورت استاندارد ۵/۳ میلیمتری برای اتصال به محصولات دیجیتال دیگر هم هست. SV-۶۰۶ مبتنی بر حافظه فلش بوده و امکان ارتقای حافظه را از طریق کارت‌های حافظه microSD در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. بدنه آلومینیومی این دستگاه در هشت رنگ مختلف و متنوع طلایی، صدفی، قهوه‌ای، صورتی، بنفش، آبی، سفید و مشکی طراحی و تولید شده است.

باتری این محصول که در هر بار شارژ امکان پخش مداوم موسیقی تا ۱۳ ساعت را به کاربرانش می‌دهد. با این همه اما شرکت تولیدکننده این محصول هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه آن را اعلام و منتشر نکرده است.