اولین رکابزنان ایرانی در تورهای آسیایی

در پایان سال ۲۰۱۰ میلادی و دومین ماه از رنکینگ سال ۲۰۱۱، سه رکابزن ایرانی از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری(uci) وارد رده‌بندی دوچرخه‌سواران حاضر در تورهای آسیایی شدند. ما دنبال حل مشکل تیراندازان هستیم

سیدجلال یحیی‌زاده رییس کمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس گفت: در حال بررسی مشکل تیراندازان هستیم تا در آینده شاهد ورود تجهیزات مدرن تیراندازی به کشور باشیم. من برای حل این مشکل به سازمان تربیت‌بدنی و وزارت دفاع نامه زده‌ام و در صحن مجلس هم آن را تذکر داده‌ام.

لیگ برتر کشتی آزاد هفت تیمی شد

با قطعی شدن حضور تیم تعاونی اعتباری امید خراسان رضوی در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد، این مسابقات از این پس با شرکت هفت تیم برگزار خواهد شد.

مهرابی عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی بدمینتون

در انتخاباتی که هفته گذشته برگزار شد، کاوه مهرابی با توجه به بازنشسته شدن رییس کمیسیون ورزشکاران و پایان یافتن طول دوره خدمت او، با کسب اکثریت آرا به عنوان رییس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی بدمینتون انتخاب شد.

تیم ملی فوتبالدستی ایران در مسابقات جهانی

تیم ملی فوتبالدستی ایران برای شرکت در پنجمین دوره مسابقات جام‌جهانی، ۱۴ دی ماه راهی نانت فرانسه می‌شود. این مسابقات که در دو بخش انفرادی (جام قهرمانان) و تیمی‌(جام جهانی) برگزار می‌شود، از ۱۶ دی ماه آغاز و به مدت چهار روز ادامه می‌یابد.

فدراسیون کشتی و تکذیب تغییر ملیت کشتی‌گیران

فدراسیون کشتی در بیانیه‌ای با رد موضوعات مطرح شده در برخی رسانه‌ها در مورد تغییر ملیت کشتی‌گیران ملی پوش کشورمان توضیح داد؛ بر اساس قانون جدید فیلا که در کنگره سال ۲۰۱۰ در مسکو تصویب شد، چنین تغییر تابعیت‌هایی به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست.

برگزاری مسابقات اتومبیلرانی سرعت

موسی کیا برهان، مسوول برگزاری مسابقات اتومبیلرانی سرعت (ریس) قهرمانی کشور از برگزاری سومین دوره این رقابت‌ها پس از سه ماه وقفه در روز جمعه هفته جاری با حضور بیش از ۵۰ راننده در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی خبر داد.