بازی دو تیم ذوب‌آهن و مس کرمان تکرار می‌شود. بعد از جلساتی که در فدراسیون فوتبال برگزار شد، بالاخره تصمیم گرفته شد این بازی جنجالی تکرار شود. در این بازی که از هفته نوزدهم لیگ برتر برگزار شد، سعید بخشی‌زاده داور بازی به خاطر مکث ادینیو هنگام زدن ضربه پنالتی، به او اخطار داد و ضمن قبول نکردن گلش، یک ضربه آزاد به نفع تیم ذوب‌آهن اعلام کرد. این در حالی بود که او باید طبق قوانین فیفا این ضربه پنالتی را تکرار می‌کرد، اما به دلیل بی‌اطلاعی از قوانین، نقض قانون کرد و تاثیر مستقیم در نتیجه بازی گذاشت.

این بازی در نهایت با نتیجه یک - صفر به نفع ذوب‌آهن تمام شد، اما بعد از اعتراضاتی که به این اتفاق صورت گرفت، فدراسیون فوتبال از فیفا استعلام گرفت تا به اعتراضات پاسخ دهد. فدراسیون فوتبال این کار را انجام داد و فیفا نیز در جواب این استعلام گفت که بازی باید تکرار شود، اما تصمیم نهایی با فدراسیون فوتبال است و فدراسیون می‌تواند براساس قوانین داخلی خود در این رابطه تصمیم بگیرد.

در همین رابطه چند جلسه در فدراسیون فوتبال برگزار شد که در نهایت افراد ذی‌ربط به این نتیجه رسیدند که باید بازی را تکرار کنند. این حکم دیروز قطعی شده و شنیده می‌شود در اولین فرصت کمیته انضباطی رسما آن را اعلام خواهد کرد.