روزانه
بیشترین درصد افزایش
ماشین سازی نیرومحرکه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که قند نیشابور در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «قنیشا» سود هر سهم خود را مبلغ۲۱۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۳۶میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
ایران‌گچ صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. دارویی لقمان در رده نهم این گروه ایستاد. «دلقما» با سرمایه‌ای معادل۷۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۸۹۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. توسعه معادن روی در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه یک هزار و ۹۷میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۲۵۴ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک کارآفرین به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده ششم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه‌ای معادل۴۲۹میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را یک هزار و ۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک کارآفرین دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری امید در این گروه هفتم شد. سرمایه «وامید» معادل ۵ هزارمیلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۴۷۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران تایر به دست آورد. نیروی زنگان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «شزنگ» برابر۲۸میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی
کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان فارس و خوزستان جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «سفارس» با سرمایه‌ای برابر 4 هزار و 500میلیارد ‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی89 رقم315 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
ماشین سازی نیرومحرکه جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. گلتاش دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شگل» مبلغ یک هزار و ۱۲۰ریال و سرمایه آن معادل۴۵میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته نفت پارس به دست آورد. گرانیت بهسرام در جایگاه نهم ایستاد. «کهرام» سود هر سهم خود را با سرمایه۷۵میلیارد ریال، ۱۰۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. گروه بهمن در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه سه هزار و ۵۲۰میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۵۸۳ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. بانک کار آفرین در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «وکار» با سرمایه سه هزارمیلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۶۴۵ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که تولی پرس در این گروه دهم شد. سرمایه «شتولی» برابر۲۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۴۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران تایر به دست آورد. سرمایه گذاری پتروشیمی در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «وپترو» برابر یک‌هزار و ۸۲۰میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه۱۰۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۴۷۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
رنگین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که پشم و شیشه در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «کپشیر» سود هر سهم خود را مبلغ133ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل67میلیارد و 140میلیون ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
آذریت صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. کمباین سازی در رده ششم این گروه ایستاد. «تکمبا» با سرمایه‌ای معادل119میلیارد و 686میلیون ‌ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ299ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه 4هزارو873میلیاردو655 میلیون ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل291 ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی‌روز اخیر مخابرات‌ به خود اختصاص داد.مپنا در رده نهم این گروه ایستاد. «رمپنا» با سرمایه 7 هزارو950 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر518 ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه ششم شد. سرمایه «وپارس» معادل 11هزار میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل437 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران تایر به دست آورد. آبگینه با سرمایه‌ای برابر 93میلیارد و 900 میلیون ریال در جایگاه دهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ10 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان خاش جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «سخاش» با سرمایه‌ای برابر 125‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم یک هزار و 229‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس